sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

I'll be posting again after Poland!


BOOM BOOM BOOM

Mulla alko viikon kesäloma nyt ja mä päätin maanantaina, että minähän hitto matkustan! Ostin liput Puolaan ja mun lento lähtee tossa parin tunnin päästä :) Lähden siis tarkemmin sanottuna hyvän ystäväni Joannan luokse Varsovaan nautiskelemaan mulle uudesta kaupungista, kummitytön ja Jo'n seurasta, ihanasta ruoasta ja toivottavasti muustakin kivasta :) Whii jännää! Miss me when I'm gone sweeties ;)<3

.... But I won't be gone for too long! ;)

My one week summer holiday started and I decided to buy tickets to Poland. My plane leavers in a few hours so I better finish packing.. I'll be posting after my trip you guys ;)! 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauskaa matkaa:D

Anonyymi kirjoitti...

oot puhunu monesti että biletätte tivolin vipissä. Miten se eroo sieltä "tavis"puolelta ja missä se siellä on:DDhehe olen vain utelias.

Dashanti kirjoitti...

Ano1: Kiitos :D
Ano2: Eipä se eroo juuri mitenkään, kuten ei monet muutkaan vipit Helsingin baareissa :D Mun ymmärtääkseni se vippi on ollut ainakin joskus siinä tanssilattian oikeella puolella vähän sillai piilossa, 2 ison baaritiskin välissä ja siel on pöytii ja taului ja jotai tommosii.. ja nopee pääsy vessaan :D En tiedä pidetäänkö sitä vippinä enään.. Sit oon kuullu että siel yläkerrassakin on vippi, mutta en oo siellä itse ollut enkä tiiä varmaks :D