perjantai 27. heinäkuuta 2012

Seppälä

Pauliina HjelmTreffasin lauantaina ystävääni Pauliinaa, joka työskentelee Seppälässä vaatesuunnittelijana. Pauski oli ihana kun soitti mulle yks päivä ja pyys mua malliksi hänen henkilökohtaista portfoliota varten.
Nämä kuvaukset eivät siis olleet mitenkään viralliset, vaan kuvattiin ihan mun omalla kameralla mun kämpillä. Vaatteet ovat Seppälän Great Girls-mallistosta ja jokainen kappale on  osittain Pauliinan suunnittelema.
Vähän virallisempia kuvauksia ihan kunnon kameran ja kuvaajan kanssa tulee toivottavasti lähitulevaisuudessa :) Whii jännää!


Mitäs tykkäätte näistä Seppälän vaatekappaleista?

 

 

 

 
 Tän mekon sain omaks - I love it!
Kaulakoru on joku vanha, sulkapäähine on muistaakseni Lindexiltä ja leggarit myös, kengät NewLookista.

 
Korvikset Glitteristä

 


 
Nämä korvikset Bijou Brigittestä. 
Pauliina tykkäs et nää mallikappaleet on mulle just sopivia. Itse ottaisin ehkä koon isompia ;)

 
Nahkalegginsit Ashley Stewartista New Yorkista
Kengät myös Nykistä


 


 
Tän tunikan kanssa oli käytössä asusteena toi mun vyö (muistaakseni Lindexiltä) ja sitten tossa on mun oma zebra-kuvioinen tuubihame (Gina Tricot) tunikan alla.. Olisitko huomannut jos en olis maininnut ;)?

 

 
 Tähän viimeiseen tunikaan kuuluu toi musta vyö.

Kommentteja kehiin vaan! 

Hey sweeties! Last Saturday I hooked up with Pauliina and we went to my place to have little so called photoshoot. Pauliina works as a designer for Seppälä (a Finnish clothing line) and she asked me to model for her personal portfolio that she's working on. She liked the pictures, do you like the clothes? :)

8 kommenttia:

Liza kirjoitti...

noi vaatteet sopii sulle iha täydellisesti! ja oot kaunis :) enkä todellakaa ois huomannu tota seepramekkoo mikä oli ginast XDD :D

NeitiN kirjoitti...

Haha en ees tajunnu et ton seepra paidan alla oli hame, olin just tulos laittaa et pitää käydä kattelee mut noup, kivoja kuvia ja just sun näkösiä vaatteita mut pakko sanoa et en ite osittaisena vaatekauppojen Greatgilrs mallistoja käyttävänä pukis yhtäkään noista vaatekappaleista päälleni, ei vaan vastaa omaa tyyliä :)

suskide kirjoitti...

toi eka on tosi tosi kiva sun päälläs, muutki on.. mut eka on mun mielest paras noista :)

Dashanti kirjoitti...

Liza: Kiitos :) Hyvä se oli tarkotuskin ;D

NeitiN: Kiitos kommentistasi. Jos totta puhutaan niin itse en välttämättä olis mitään noista edes kokeillut vaatekaupassa paitsi tota ekaa koska tiedän sen olevan hyvän mallinen mulle, mutta kun näin kuvat niin yhtäkkiä tykkäsin aika monestakin noista vaatteista ;)

Suskide: Jee, mäki tykkään siitä eniten :))!

ellu kirjoitti...

Toi seepra-asu on tosi upee sun päällä! korostaa jotenki just oikeista kohdista :)

Dashanti kirjoitti...

Kiitos ellu! :)

Maryanneh kirjoitti...

vitsi sä oot laihtunu PALJON! :O

Dashanti kirjoitti...

Maryanneh: Kiitos! Kerron siitä myöhemmin lisää :))