tiistai 17. heinäkuuta 2012

Warsaw, Poland part IV

Keskiviikkona oli uimapäivä! Olin niin innoissani kun kuulin, että Afrikkalaisen raflan holleilla on sellanen Stadika-tyyppinen pool-area. Vaikka ei ollut mikään superlämmin päivä niin mentiin silti ja nyt oon muuten kipee, varmaan vilustuttiin siellä :D




Pysähdyttiin Starbucksin kautta ;)
Jo', saat muuten tuoda mulle jonkun kivan termarin tuolta, mä unohdin ostaa ;D heheh











Ng ei oo vielä käynyt montaa kertaa uimassa ja kuulemma edellisellä kerralla se oli vähän vierastanut vettä. Nyt kun mentiin kaikki yhdessä niin se ei vierastanut yhtään, vaan oli ihan innoissaan! Voi sen ilmettä ku eka se tajus että vesi on kylmää ja sit se tajus et on kivaa olla vedessä! Mua vaan hymyilyttää kun mietin tota päivää :D





Jostain syystä toi pikkunen tykkää kiipeillä mun päällä, syödä mun jalkoja ja puskee päätänsä mun naamaa vasten :D





Uimisen jälkeen otettiin vähän arskaa, mutta aurinko meni pilveen ja tuli aika kylmä :D Sitten me mentiin baarille syömään...



Paita on muuten uus ja ostettu Ginasta.
Se on edestä lyhyempi ja takaa pidempi, ihanan iso ja chilli paituli, hintaa tais olla 14,95€





Duckface lol :D


Safkan jälkeen matkamme jatkui kohti lähipuistoa, jossa järjestettiin sinä iltana outside cinema, eli ulkoilma leffateatteri :)







Pydähdyttiin sellases pikku kahvilassa ostamassa vähän evästä.. Ihastuin sen kahvilan tunnelmaan! Se oli jotenkin niin söpö ja kotoisa. Siellä oli hyllyt täynnä kirjoja ja lautapelejä, jengi ilmeisesti menee sinne lukee ja hengailee, sit siel soi semmonen chilli lounge-musiikki. Jos ikinä perustaisin kahvilan niin meininki olis just jotain tollasta ja toki vähemmän tuoleja, enemmän sohvia :)





Kaikki taulutkin on ilmeisesti asiakkaiden ostettavissa.











Leffa mikä katsottiin oli nimeltään Transporters 3. Se ontoiminta-komedia ja oli kyllä tosi hyvä leffa. Meidän tuurilla Ng nukkui melkein koko leffan ajan, mutta sitten heräsi ihan lopussa. Kelattiin et nyt joudutaan varmaan lähtee kesken kaiken ku se alkais itkee, mut ei! Se vaan chillas vaunuissa ihan unen pöpperössä ja naureskeli. Se oli ihan messissä :D Saatiin siis katsoa leffa rauhassa loppuun.

 Ennen leffan alkua satoi vähän vettä, joten Jo lahjotti mun käyttöön sen rattaiden sadesuojan :D





Ootteko olleet ulkoilma leffassa koskaan? Missä, jos ette Suomessa?

On Wednesday we went swimming to this pool area that's close to the African bar. I was excited to go swimming and so was Ng! She was a little scared at the water first, but only for a second and then she realized it's nice! :D Later on we went to an outside cinema to see Transporters 3. I've never been to one and I don't know even if they arrange stuff like that in Helsinki. Have you ever watched a movie outside?

Ei kommentteja: