torstai 19. heinäkuuta 2012

Wasaw, Poland part V

Torstaina suunnattiin aamulenkin jälkeen ostoskeskukseen nimeltä Arkadia. Oltiin kyllä Jo'n kanssa aktiivisia kun käytiin mun loman aikana joka aamu lenkillä :)













Healthy healthy.. 


Ranet rulaa!



Shoppailuhan melkeinpä käy urheilusta, pitää tankata hyvin että jaksaa :D Ruoan jälkeen Jo'n mama tuli käymään ja vei meidät kahville CoffeeHeaveniin. 






Ton päivän jälkeen oltiin jostain syystä niin kuitti, että mentiin vaan kotiin hengailemaan.

Mun taiteellinen otos naisesta bussipysäkiltä.






Viimeinen päivä Varsovassa alkoi ihanasti niin että Ng herätti mut huutamalla innoissaan "Heeeeeeeeeeeiiiii!" ja sit se tuli Jo pisti sen ryömimään mun sänkyyn :D Okei! Hereillä ollaan!
Tää oli ensimmäinen aamu kun mua ei olis kiinnostanu yhtään mennä aamulenkille, mutta Jo reippaasti potki mut ylös ja sano että nyt kuule mennään. I guess she learned from the best ;)



Do it today
Tomorrow it might be illegal...

Lenkin jälkeen fresshattiin ja lähdettiin Varsovan keskustaan tekemään viimeiset shobbailut ennen mun lähtöä!



Tossa yks ostospaljastus: uudet turkoosit sulkakorvikset! Noi makso euroissa about 3-4€


Mä menin tonne yhdellä matkalaukulla, joka painoi 16,3kg. Takas tullessa painoa oli melkein 24kg + jouduin laitaa tota kultaista laukkua käsimatkatavaralaukuksi, koska tungin sinne mun viimeiset ostokset NewLookista ;D



Keskustassa piti kulkea hisseillä/portailla alikulkusillan alta, jos halusi ylittää tien. Ongelma oli että noi fucking hissit ei aina toiminu + ne oli superhitaita ja joissain niissä joutuu painaa sitä nappia pohjassa koko matkan ajan. Meillä kävi niin, että päästiin hissiin ja yritettiin saada sitä käyntiin ja yhtäkkiä joku äkänen mies huutaa jostain ihme laitteesta Puolaks että miten sitä hissiä pitää käyttää. Se kuulosti niin vihaselta! En ymmärtäny sanaakaan ja Jo tais haukkuu sitä huoraks tai jotain :D ahahahahahha







Alettiin sitten pikkuhiljaa valumaan raflalle, josta mut sitten heitettäis lentokentälle. 

Jo & Chris



Pian olikin mun aika lähteä! Bibi oli ihana ja heitti meidät lentokentälle. Se ja Jo odotti niin kauan, että mun oli aika mennä portille... Äää, kyllä aika meni nopeesti! Hyvässä seurassa, shoppailessa ja hengaillessa :) Kelatkaa, etten käynyt edes tsekkaamassa Puolan yöelämää! Mihin tämä maailma on menossa :D?








So here's a post about my last two days in Warsaw. On Thursday we went shopping in a mall called Arkadia and we were there basically for the whole day. After that we were so tired and we just crashed early at Jo's. The next day Ng baby woke me up crawling on top of me and shouting "Heeeeyyy!" - she's so sweet. So we went for our last morning walk in the park and freshened up after that. I still wanted to go to the center and spend my last Polish Zlotys in New Look so that's what we did. Soon it was time for me to go to the airport. Time flies when you're having fun! :)

Ei kommentteja: