perjantai 10. elokuuta 2012

-20kg

Heippa!

Dynaamiset kokeilut jäi todella lyhyeen and to be honest, blogi ei tuntunut omalta siitä hetkestä kun laitoin mallin käyttöön. Onneksi tajusin varmuuskopioida tän vanhan mallin ja oli siis helppoa palata tähän!

Lupasin kertoa enemmän tästä mun "hoikistumisproggiksesta", joten tässä tää nyt tulee. Oon nyt tiputtanut about 20 kiloa tässä viimeaikoin (veikkaisin et about puolen vuoden sisään) ja tämähän on siis vaan välietappi. Toiset 20kg vois lähtee seuraavan puolen vuoden aikana myös hahah no ei ;D Mutta siis vielä on matkaa!


Mun ei ole tarkotus käydä vaa'assa joka aamu ja kattoo paljon mun paino on tippunut tai vaihtoehtoisesti noussut. Sen takia en osaa sanoa tarkkaa aikaa, että kauan mulla on mennyt päästä tähän pisteeseen. Mä tulisin hulluks ja vainoharhaseks, ja alkaisin kyttää vaan niitä numeroita mitä vaaka näyttää. Loppujen lopuks, it's just a fucking number and I don't care what it is, as long as I feel good and healthy!


Kuten oon aikasemmin maininnut niin mä treenaan paljon lihaksia ja keskityn aika paljon voimaharjotteluun, joten se on myös yks syy minkä takia mun ei oo järkeä kytätä sitä vaakaa :D Seuraavaks, tavoitteena on kuitenkin kohottaa kuntoa ja kestävyyttä. Nyt kun on helpompi liikkua ja parempi olla niin haluun pystyy hölkkäämään enemmän ja muutenkin tekemään salilla aerobisia juttuja ilman sitä tunnetta et kuolen kohta sydäriin tai tukehdun itkuun :D Sellaset jutut edesauttaa mua myös tanssissa, joka on kuitenkin mulle todella tärkeä asia elämässä!

Haluun sanoo vielä KIITOS kaikille mun ihanille ystäville mahtavasta tsempistä ja tuesta (aina), kuten myös lukijoille, jotka jaksatte pistää kommentii ja piristää mun päivää sanoillanne :) Näillä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Ps. Tällä hetkellä mulla on 670 ääntä Model Search-kisassa, huhhuh! Ootte parhait! Keep them coming! 

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtavaa, keep it going Adashaaaa! Itse pudotin reilussa vuodessa 26kg ja olo on mitä mahtavin! Enkä mitään dieettejä käyttänyt: Terveellinen ruokavalio + säännöllinen liikunta (salilla) = pysyvät tulokset ja samalla pystyy nauttimaan elämästä eikä tarvitse luopua herkuista!
Pidä meidät ajan tasalla ;)!

- Ombbu

Anonyymi kirjoitti...

Wau! Onneks olkoo 20 kiloo on huikee saavutus:)! Onks sulla mitään tavotetta, että mitä vaate kokoa haluisit olla tai monta kiloa suunnilleen painaan?

Anonyymi kirjoitti...

Anteeks,tää ei liity tähän postaukseen mitenkää mut paljon siis maksaa DA:lla sun tunnit??

~LOVE~ kirjoitti...

You GO missy!!<3

Dashanti kirjoitti...

-Ombbu: Kiitos! Kiva kuulla ja tsemppiä sullekin sinne :)! There is no fast track for being and looking healthy! En mäkään oo missään vaiheessa kieltänyt iteltäni herkkuja totaalisesti.. Kirjotankin parhaillani postausta mun pari päivää sitten tehdyistä herkuista ;D hahah

Anonyymi1: Thank you! En oo vielä ajatellut niin pitkälle.. Mä oon vähän sellanen et mä ahdistun jos asetan itelleni vaikka jonkun numeraalisen tavotteen tms, en tiedä miks. Must on kivempi vaan nähdä tuloksia tulosten perään ja ilahtua niistä, kun ajatella vaan sitä mihin "pitäis" päästä, tai sillee. You get my point?
Mun unelma olis vaan mahtuu normaalikokosille ihmisille tarkotettuihin vaatteisiin, jotta voisin shoppailla kaikkii ihanii juttuja :D!

Anonyymi2: DanceActionillä kausi maksaa 35€/laji. Eli jos tuut vaikka Adan Hip Hop tunnille (vink vink)nyt syksyllä niin tanssit tolla hinnalla joululomaan saakka. Sit tammikuusta alkaa taas uus kausi, joka maksaa sit erikseen :) Teen postauksen tänne kyl tunneista ennen kun kausi alkaa. Kyllä halpaa on.. Tervetuloa vaan ;)!

~LOVE~: <3!

Anonyymi kirjoitti...

Mä ihailen sua!!! Ite oon n. M-L kokonen koska mulla on isot luut..en saa itseäni langanlaihaksi mutta so not!!oon nähnyt sut muutaman kerran kun tanssit ja WAU! Oon itte tanssinu discoo joka ei sit ruumiinrakenteen takii oikee "napannu" (silti jaksoin sitä 5 v)mut sit tajusin alottaa hopin ja <3!oon muutaman kerran aatellu et ei musta VOI tulla hyvä tanssija koska oon niin iso..sitte näin sun tanssivan ja mieli muuttu heti..en tarkota tällä mitenkään todellakaan että oot läski vaan tarkotan et oot oikeesti tajuttoman hyvä tanssii..ajatus siitä että ei tarvii olla 0 kokoa ollakseen hyvä tanssii on antanu monta kertaa tanssisalissa laiheliinien seassa hypellessä innostusta jatkaa, ja siitä mä saan kiittä sitä et maailmassa on IHMISEN eikä luurangon näköisiä todella taitavia tanssijoita kuten SINÄ!!<3<3<3<3(ps syksyllä oon tulossa sun tunneillle;))<3

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi: SIIS IHAN MAHTAVA KOMMENTTI! Kiitos sanoistas, mä oon ihan pöyristynyt :D! Ihana kuulla että voi inspiroida jotakuta tietämättä sitä itse :) <3
Hyvä tanssija voi olla melkeinpä kuka vaan, you just gotta find your own : Tervetuloa vaan mun tunneille ja toivottavasti uskallat sanoo kuka oot kun nähdään ;)!