tiistai 28. elokuuta 2012

Puuhasteluja

Päivät on taas vieriny nopeesti, enkä oikeen ole ehtinyt reagoida mihinkään. Laitanpa siis tähän postaukseen vähän kuvia viime päiviltä :)



Oon käyny aika paljon moikkaa Johnnyy Sportissa.
Ootteko maistaneet sprite/sooda/lime-sekoitusta? Ihan sika hyvää, nam nam! 

Joanna & Ng tuli käymään yks ilta ja päätin kokkailla lasagnea ensimmäistä kertaa.. 


Rainbown Lasagnelevyjen ohjeella tein ja ihan hyvää siitä oikeastaan tulikin :)!


Ng tuijottelee mun luona aina tota mun seinällä olevaa vauvakuvaa, se varmaan luulee olevansa itse siinä.. hahahah. Se aina osoittelee kuvaa ja naureskelee hirveesti. Reilu kaveri :D


Käytiin Aidan kanssa syömässä muistaakseni torstaina. Mulle entuudesta kuulumaton Kampin keskuksessa sijaitseva Don Corleone on pieni italialainen ravintola. Hirveässä nälässä ei kyllä kannata välttämättä mennä, mun mielestä ylihinnoiteltu paikka. Halusin pastan, johon kuului jättiläisrapuja ja niitä oli tasan yks mun koko pastassa ja toinen oli joku pienempi rapu. En jaksanu valittaa mut oh well.. :D 






Perjantaina oli viimeinen työpäivä Soneralla. Leivoin työkavereille sen kunniaksi muffinsseja ja mulle oltiin myös tilattu läksiäiskakku. 
Haikein fiiliksin, mutta hyvä maku suussa päättyi mun Toimitusvastaavan pesti toistaiseksi. Onhan tässä melkein 3 vuotta vierähtänyt aika hujauksessa, vaikka alunperin tulin vain kesätöihin ;)





Time goes by so fast that I hardly have time to react to what's happening around me. Anyway, here's a few pics from the last couple of days.. I've been hanging out at Johnny's workplace a lot.. Jo and NG stopped by last week and I made lasagna for the first time in my life..  I dined with Aida on Thursday in a little Italian restaurant called Don Corleone and Friday was my last day at work so I baked muffins for my colleagues and we also had a cake ordered for me. It was a little sad to say goodbye after almost 3 years, but then again it's been a nice journey and I was only supposed to work there for one summer ;D Now I'm going towards new challenges, hopefully very soon! :)

Ei kommentteja: