perjantai 5. lokakuuta 2012

Valtteri

Mun lauantai-aamu alkoi näin jälkeenpäin ajateltuna melko hupaisasti, mutta silloin mua ei kyllä naurattanut. Oltiin sovittu Aronin ja Jo'n kanssa että he tulisivat molemmat mun luokse klo 06:40 jeesaamaan mua kantamaan kaikki kirpparikamat paikan päälle ja toki jäisivät mun kanssa hengailemaan sinne. Jos jotain, niin olisin luullu että ne nukkuis pommiin, mutta mä heräsin 06:43 Aronin puhelinsoittoon "mikä tää sun ovikoodi on" ja taisin sanoa unenpöpperössä ensimmäiseksi "häh", jonka jälkeen seurasi "ei vittu..mä heräsin nyt". Aron luuli että heitin läppää ja naureskeli vaan, ennen kun tajus että olen tosissani ja että nyt tulisi aika kiire :D




Päästiin lähtemään puol 8 aikaan kun odoteltiin Jo'takin vielä, mutta onneks bussilla ei kestänyt kauaa Vallilaan.


Mun työmyyrät apurit ja n. 10 kassillista tavaraa.





Oltiin melko hilpeällä tuulella koko aamu ja joku taisi tulla sanomaan mulle päivän lopussakin että mulla on ihanan paljon energiaa. Oli piristävää kun eräs lukijakin tuli ihan moikkaamaan :) Musta oli järkyttävää katsoa kun puolet mun vaatekaapista oli siinä pöydällä ja suurin osa vaatteista meni ku kuumille kiville! Mutta toisaalta, ihan äärettömän motivoivaa on se, että myin noi kaikki koska ne on jääny mulle isoks enkä voi niitä enää käyttää. Pitää siis tehdä tilaa uusille kuteille :) Tässä vähän fotoja meidän meiningeistä.. 












Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. 

Hey there! I was at a big local fleamarket on Saturday and I had reserved a table to sell all of the stuff that's too big for me now. That's motivational.. almost half of my garderobe is empty! I had Aron and Jo to help me for the entire day, thanks guys! I had soooo much stuff to sell and I sold nearly all of it. I went there with like 10 bags and came back with 1 or 2 :D



2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Paljon tuli rahaa:)

Dashanti kirjoitti...

Sain tosi hyvin, reilu pari hunttii :)