sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Not so scary Halloween-party

Holla holla holla!
Viikko sit lauantaina mentiin Lauran kanssa Blanchen järjestämiin "Not so scary Halloween"-partyihin, mihin piti pukeutua joksikin Disney-hahmoksi. Noh, minä ja Laura muistettiin kyseiset pippalot aika myöhään, eikä ehditty panostamaan pukeutumiseen (eikä oikeastaan ollut rahaakaan), mutta päätettiin sitten että mä olin Pärsky, Laura oli Punahilkka vuosimallia 2012 ja Allu oli Esmeralda :D 


hirvee nutipää :D!

Aloteltiin tosiaan Blanchella ihan rauhassa iltaa.. syötiin hyviä ruokia ja nautittiin boolia. Illalla lähdettiin sitten porukalla baariin. Mentiin ensin Tivoliin ja lopuksi päädyttiin sieltä Onnelaan. 

Aikamoinen leipuri/kokki tää meidän mama Blankka ;) Ja hirveesti vaivaa nähnyt!










Tässä oli mun illan outfit ja look:
Ja Pärsky keksittiin siitä että mun mekossa oli niiku suomuja ;D




Illan emäntä oli Minni-Hiiri

Capsu oli Edward Aristokateista :D

Tiina tais olla Hertta Kuningatar Liisa Ihmemaasta



Alexandra oli HulluHatuntekijä myös Liisa Ihmemaasta. Aika hyvin onnistunut :D



Timbo tais olla Puolenhehtaarin metsästä..

Ja Charlien mä meikkasin Jack Sparrowks :DDD





Kun jorailtiin Lauran kanssa Onnelassa, joku lyhyt, tumma kundi tuli siihen tanssimaan meidän kanssa ja se kysy multa heti että oonko tanssija. Vastasin, ja myöhemmin tää kundi haasto mut battlaamaan sen kanssa. Se sano että jos mä voitan, se tarjoo mulle pizzan Vapianossa seuraavana päivänä ja että hän työskentelee pizzakokkina siellä. Mä en eka suostunu tanssii ja sanoin et "I don't function under pressure" :D Noh, sit loppujen lopuks, kuitenkin päädyttiin battlaamaan. Tanssitiin siinä vähän aikaa ja sit se kysy sen kaverilta kumpi voitti. "She won!", hän sanoi ja tää kundi toivotti mut tervetulleeks Vapianoon syömään sunnuntaina. Ja mehän Lauran kanssa mentiin, kyl se piti sanansa :D 


Holla holla!
Last week Saturday we attended Blanche's Not So Scary Halloween Party with Laura. The idea was to dress up as a Disney character, but we didn't really have the time or the money to get a costume. It was nice to see that a lot of people had dressed up though, and the food Blanche had prepared was great! She's quite of a cook! I made Charlie a quick Jack Sparrow makeup, which turned out quite well :D 
Later on we hit the clubs.. first we went to Tivoli and then Onnela. We were dancing in Onnela and some short, black guy came to dance with us and he guessed  I was a dancer.  He wanted to battle with me and he said that if I win, I'll get a free pizza in Vapiano the next day. He said he works there as a pizza chef.  First I said that I won't do it because I don't function under pressure, but then we started dancing and it became a battle. After that he asked his friend who won in his opinion and he said "She won" and pointed at me :D! 
The next day we had a tasty dinner at Vapiano ;)

5 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Haha, sä oot päässyt battlaamaan mun poikaystävän kanssa! Hyvä, et piti sanansa!! :D

Anonyymi kirjoitti...

oot kyl niiin paras! ootko laihtunu :o näytät nois kuvis laihemmalta :o upee oot!

Queen B kirjoitti...

<3

Anonyymi kirjoitti...

mun on pakko kysyy et ons toi sun kaveri joka oli pukeutunu ´´punahilkaks`` ni töissä zazabellassa? :DD

Dashanti kirjoitti...

Heli: Ei oo totta :D! Kerro miehelles terkkuja ja että hyvät pizzat oli :) Se on kyl kova tanssii kans ;D!

Anonyymi1: Hahah kiitos :D Kai mä vähän oon vielä hoikistunut.. en oo käyny vaa'alla pitkään aikaan mut pikkuhiljaa parempaan kondikseen menossa :)

Anonyymi2: Joo itseasias.. Late alotti siellä just vähän aikaa sitten :)!