torstai 6. joulukuuta 2012

Liebster Award-haaste

Kiitos haasteesta Fuck Yeah Sofia :)

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."


1. EACH PERSON TAGGED MUST POST 11 THINGS ABOUT THEMSELVES

2. THEY MUST ALSO ANSWER THE 11 QUESTION THE "TAGGER" HAS SET FOR THEM
3. THEY MUST CREATE 11 MORE QUESTIONS TO ASK BLOGGERS THEY HAVE DECIDED TO TAG
4. THEY MUST THEN CHOOSE 11 BLOGGERS WITH LESS THAN 200 FOLLOWERS AND TAG THEM IN THEIR POST
5. THESE LUCKY BLOGGERS MUST THEN BE TOLD
6. THERE'S NO TAG BACKS


11 asiaa minusta

1. Mulla on tosi hyvät unenlahjat. Voin nukahtaa minne vaan ja kun nukun sikeästi, kuorsaan kuin eläin.
2. Oon laiska tiskaamaan, mutta vihaan yleisesti sotkuisuutta - hirveen ristiriitaista :D
3. En juurikaan välitä limuista, enkä mansikoista. Ne on sellasia mitä voin ottaa jos on tarjolla, mutta en edes erityisesti pidä niistä. Juon paljon mieluummin vichyä tai soodavettä kuin limua :)
4. Mua jotenkin pelottaa ja ahdistaa sanat "aikuistua", "asettua" - ugh! Jotenkin hirveetä ajatella et oon jo niin vanha et pitäis alkaa asettumaan aloilleen jne..
5. Edelliseen liittyen, taidan olla aika sitoutumiskammonen :D
6. Oon tosi huono säästämään rahaa, paitsi jos säästän tosissani jotain isoa juttua varten.. Muuten tuhlailen aikalailla miten sattuu, mutta en ole mielestäni holtiton! :D
7. Vaikka olen enimmäkseen pirteä ja positiivinen ihminen, niin itken ja stressaan todella paljon, sekä pienistä, että isoista asioista. Saan myös raivareita tyyliin kerran kuussa..
8. Oon ottamassa uuden tatuoinnin ihan pian! Ja oon siitä aivan super kauhuissani ja innoissani!
9. Oon tällä hetkellä tosi sekasin mun elämäntilanteesta, enkä tiedä mikä musta tulee "isona". En tiedä lähdenkö opiskelemaan lisää, meenkö ulkomaille vai mitä teen..
10. Rakastan matkustelua ja kaipaan etelän aurinkoa kun toi Suomen kesäkin oli tänä vuonna ihan paska..
11. En kuulu kirkkoon.

Mayor'sillä aamutreenin jälkeen. Paita on uus, Ginasta 9,95€ :)

11 KYSYMYSTÄ Sofialta

1. Uskotko horoskooppeihin? Länsimaisiin, kiinalaisiin...?

Uskon kaikenlaisiin horoskooppeihin. Länsimaiset horoskoopit on mulle tutumpia, kiinalaisista en tiedä juuri mitään. Mun mielestä astrologia on tosi mielenkiintoista :)

2. Milloin viimeksi itkit? Miksi?
Varmaan tällä viikolla rahahuolista enimmäkseen..

3. Mikä on kiinnostavin kulttuuri? (Esim. kiinalainen, egyptiläinen...)
Mun mielestä eri maiden kulttuurit ovat yleensäkin kiinnostavia! En osaa valita mielenkiintoisinta.

4. Mikä oli vahvin aineesi koulussa?
Kielet, liikunta, yhteiskuntaoppi ja historia :)

5. Miten käyttäydyt riidellessä? Oletko aina oikeassa, haukutko, menetkö lukkoon?
Riidellessä oon kovaääninen ja tuon omaa mielipidettäni esille, kuuntelen toista osapuolta ja saatan jopa pyytää anteeksi jos olen mielestäni jotain väärää tehnyt, mutta vaadin että tilanne selvitetään sillä hetkellä ja olen yleensä melko päällekäyvä ja provosoiva.. En mene lukkoon, enkä hauku ellei minua haukuta, enkä kyllä välttämättä silloinkaan. Ihan turhaa semmonen.

6. Lempikirjasi? Perustele valinta.
En oikeen lue kirjoja, mutta ainoot kirjat mitä oon lukenu vapaaehtoisesti ja joista pidin hirveesti on Twilightit ja jos pitäis joku niistä valita niin Twilight ja New Moon oli parhaita :)

7. Mikä oli haaveammattisi alle kouluikäisenä?
Kaikki tytöt halus aina olla laulajia, eläinlääkäreitä, näyttelijöitä jne. alakoulu-ikäisinä. Mä halusin olla tanssija ja tanssija-koreografihan musta tulikin :D

8. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Luettele viisi positiivista asiaa ulkonäössäsi.
En oo tyytyväinen ulkonäkööni vielä, mutta olen saanut jo paljon tuloksia kroppani suhteen. Tykkään mun silmistä, nenästä, reisistä, boobseista ja huulista.

9. Onko sinulla allergioita?
Ei ole :) Mulla oli joskus varmaan ekalla tai tokalla luokalla laktoosi-intoleranssi, mutta sitten se vaan lähti pois.

10. Jos voisit muuttaa yhden asian menneisyydessäsi, mikä se olisi?
En kadu mitään menneisyydessäni, enkä siinä kuka olen ja miten minusta tuli tällainen. Jos pitää päättää joku niin olisin jättänyt tutustumatta tiettyihin ihmisiin.

11. Kumpi on tärkeämpi - perhe vai ystävät?
Mulle perhe on todella tärkeä, mutta pidän läheisimpiä ystäviäni myös perheenä, koska ystävätkin merkitsee mun elämässä paljon! :)

Tigerista sunnuntaina

11 kysymystä haastetuille!

1. Mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
2. Pystyisitkö työskentelemään sellaisessa työssä, jossa henkesi on enemmän vaarassa kuin "tavallisessa työssä"? Esim. hain saalistajana, sukeltajana, vaeltajana, lentäjänä..you name it!
3. Oletko kilpailuhenkinen ihminen?
4. Onko raha tärkeää elämässäsi vai tyydytkö siihen että pärjäät?
5. Mikä on unelma-ammattisi? Missä työssä haluaisit nähdä itsesi 5-10 vuoden päästä?
6. Kuinka seksikkäänä pidät itseäsi asteella 1-10?
7. Millaisissa vaatteissa lähdet yleensä juhlimaan? Kuvaile ja laita kuvia :)
8. Jos saisit joululahjaksi ulkomaan matkan, minne lähtisit? Miksi juuri sinne?
9. Onko luottamustasi koskaan petetty? Oletko koskaan pettänyt luottamusta?
10. Uskotko henkiin ja kuoleman jälkeiseen elämään?
11. Pidätkö tatuoinneista? Onko sinulla tatuointeja? Kuvaa vaan jos löytyy :)

Haastan:

Ei kommentteja: