torstai 3. tammikuuta 2013

2013


Musta oli kiva lukea mun vuosi sitten tehty jaarittelupostaus UV-lupauksista.. koska oon toteuttanut niistä kaikki! Vaikea uskoa.. tiesin olevani päättäväinen ihminen, mutta en jotenkin ajatellut pääseväni näin pitkälle kaikessa mitä oon vuonna 2012 päättänyt oikeasti tehdä.
En ehkä tuossa vanhassa postauksessa tuo tarpeeks esille sitä, että lupasin muuttaa elämäntapani totaalisesti ja siihen kuului esimerkiksi joka viikonloppu ryyppääminen, huonosti syöminen/nukkuminen jne.. Nykyään en tosiaankaan juo enää samanlailla enkä tosiaankaan syö samanlailla kuin vuosi sitten.
Lupasin olla itsekäs, vähintään puoli vuotta, koska sitä se vaatii jos haluaa keskittyä ja parantaa itseensä.

Kyllä, mulla on ollut mahtava vuosi!


Oon aika ylpee itestäni ja siks olen päättänyt tänä vuonna jatkaa samaa rataa! Eli mun uuden vuoden lupaukset menee jotakuinkin näin..
  • Tipaton tammikuu ei ole se pääasia, mutta se on asia, jota tarvitsen nyt xD Joten aion perinteisesti pitää senkin. 
  • Lisäksi haluun parantaa syömistapojani entisestään ja pitää yllä kovaa treeniä! Haluun tiputtaa lisää painoa tänä vuonna ja tuntea oloni vielä paremmaksi kuin nyt. Mä voin fyysisesti tällä hetkellä paremmin kuin vuosi sitten, mutta haluan voida vielä paremmin. 
  • Must on ihan uskomatonta, että saan ostettua joitakin vaatteita "normaalikokoisten ihmisten osastolta", mutta haluan, että kun menen vaatekauppaan ensi vuonna, niin voin laittaa päälle melkeinpä mitä vaan! :)
  • Mä lupaan myös sen, että otan pian ison tatuoinnin reiteeni.. Se on lahja multa itselleni, siitä hyvästä mitä oon nyt saavuttanut kroppani suhteen. Mutta sitäkin suuremmalla syyllä, haluan saada lisää tuloksia siltä saralta!
  • Tänä vuonna lupaan matkustaa jonnekin etelän aurinkoon ;)

Tässä hyviä hetkiä vuodelta 2012!





Egyptistä tarkalleen ottaen 2011 lopussa mut oh well.. ;D



TCz Photoshoot

Jumpin promo-päivä

Perez Hilton & Kat Graham tykkäs ja linkkas meidän tanssivideon!

Ostin Jopon

Varsova, Puola 

Aaaaahhhhh tekisin mitä vaan et saisin mun hiukset takas!


Tapasin Nina Nowakyn

Olin ulkoilma elokuvissa


Uus look (ennen ku hiukset alko tippuu päästä)

-20 kg päivä Charlesin kanssa Mayor'sillä

Inspiroiva Benny Ninjan Vogue-workshop-päivä


Aamutreenailut Mayor'sillä



Mun synttärit ja tottakai uuden vuoden aatto (kerron siitä myöhemmin lisää)

Kun on tällänen olo niin mä vaan tiedän, että tästä tulee mahtava vuosi!
Aaahh, can't wait to get back on track!





2 kommenttia:

~LOVE~ kirjoitti...

sä oot kans yx :):):) YOU GO WOMAN!! :):)

ps.mun blogissa haaste sulle ;);)

Dashanti kirjoitti...

heheh :) kiitos! jeee mä käyn tsekkaa!! :)