tiistai 22. tammikuuta 2013

Happy about alotta things!

Moi murmelit!

Paljon on tapahtunut viimepäivinä ja siks tässä on taas tullut semmonen muutaman päivän blogibreikki! Mistähän mä nyt aloittaisin.. Noh, mähän oon nyt ollut tuolla Arnolds'issa töissä viimeiset reilu 4 kk ja päätin nyt, että kun mulla on mahdollisuus parempipalkkaiseen työpaikkaan, jossa saan enemmän tunteja ja haastetta, mitä kaipaan, niin kävinpä sitten keskiviikkona työhaastattelussa. Perjantaina sain kuulla, että mut on valittu kyseiseen paikkaan ja niimpä mä otin sen paikan vastaan. Huomenna, tiistaina, alkaa siis uusi sektori työelämässä, Viasatilla! Oon tosi ilonen tästä ja tuntuu, että multa olisi pudonnut iso kivi sydämeltä, vaikka en oo vielä edes aloittanut hommia. Tänään kävin allekirjoittamassa työsopparit jne ja huomenna ois eka varsinainen työpäivä!

Kävin tänään myös ajotunnilla! Mullahan on siis ajokortti, jonka sain kaks vuotta sitten (tässä postaus jossa hypetän siitä, ps. huvittavaa miten erilailla oon kirjottanu sillon hahah) ja nyt olisi sen pakollisen 2. vaiheen aika, johon kuuluu siis yksi ajotunti koululla ja sitten se rata-ajo omalla autolla.
Suoritin autokoulun tuolla Autokoulu Hakaniemessä ja mun maikkani Juuso on ehkä maailman paras ajo-opettaja :D Musta oli hauska nähdä se siinä koulun edessä spaddu kädessä, eikä se ollut muuttunut yhtään viime näkemästä. Tuli jotenkin hämärästi nostalginen olo kun heilautin sille kättä ja sanoin "vieläkö palaa nortti".. Se naurahti, kun tietää että on yrittänyt lopettaa monta kertaa..
Ajotunti meni tosi hyvin ja sain vakuutuksen siitä, että olen hyvä kuski. Arviointipapereissa sain kaikissa kohdissa 4 (asteikolla 1-5) :) Nyt vielä sinne radalle helmikuun puolella ja sekin ois sitte suoritettu!

Illalla menin vielä Mayors'ille treenaamaan olkapäät. Pitkäst aikaa ihan älyttömän hyvä treeni. Muscle failure reached - eli hapoilla ollaan, ja tuntuu siltä et mun olkapäät on paremmas kondiksessa kun ihan muutama kuukausi sitten.. Huomaan jo jaksavani pumpata vähän isommilla painolla ja drop setitkin onnistuu paljon paremmin. Ennen tais olla ihan olemattomat lihakset käsissä, kun tuntu aina siltä että lämppä setin jälkeen oli jo ihan hapoilla... Nyt mun kädet on kyl niin kipeet, että mua jopa sattuu puhuu puhelimeen :D


Treffasin vielä Lauraakin tossa salin jälkeen ja kävästiin solkussa.. Huh! Hakaniemen solarium-laitteet on kyl sama ku joku human grill :D!

Oh! And one more thing.. lauantaina juhlistettiin Suvin kanssa mun uutta työpaikkaa :) Päätettiin mennä semmoseen paikkaan, missä ei olla ennen käyty: We Got Beefiin. Mee molemmat tykättiin Beefistä tosi paljon! Siellä on jotenkin lungi meininki, vähän niinkuin Motelletissa aikoinaan. Old school hoppi soi ja jengi jota siellä oli niin kaikki oli vaan jotenkin tosi lämmin henkisiä :D Tuoostahan saattaa tulla mun uus kantapaikka haha :D
Tipatonta rikoin viinilasillisen verran ;) mutta mun mielestä mulla oli ihan hyvä syy..
Miksköhän en oo aikasemmin ajautunu tonne Beefiin, vaikka kaveritki on kutsunu monta kertaa!?


Tässä vähän lookia, meikkiä ja uutta mekkoo! Seppälästä bongasin ja olisko ollut kymmenen euroo. 
Mä tykkään tost printistä ihan sikana! Entäs te?
Ylimmästä kuvasta löytyy semmonen uus neule ja huivi, myös Seppälästä. 
Treenipaita #57 printillä ostettu Ginasta.

5 kommenttia:

Loviisa kirjoitti...

Ylikiva toi mekko! Ihanat värit :) ja onnea uudesta työstä!

bbbitch kirjoitti...

U're amazing! :)

Dashanti kirjoitti...

Loviisa: Kiitos! Mulle tulee mieleen joku Versace tai joku tost printistä, mut joo tosi kivat värit ja sai tehdä värän erikoisen meikinki siihen sitte :)

bbbitch: Thank you :)!

Anonyymi kirjoitti...

voii ada olet ihana!!

Dashanti kirjoitti...

khihihi :)