lauantai 30. maaliskuuta 2013

Pääsiäis-shoppailut

Moi tyypit!
En oo pitkään aikaan ostanut itelleni mitään kivaa, joten torstaina menin sitte Gina Tricotiin pitkästä aikaa ja tein siellä löytöjä niinkuin aina kun sinne menen :D

Tässä nyt ensinnäkin päivän asu. 
Leopardi toppi ja viininpunanen toppi molemmat Ginasta 
Nahkatakki on uus ja oon saanu sen kaverilta jenkeistä :)

Ginasta lähti matkaan tämmönen viininpunanen poncho hintaan 14,95€

Sopii parhaiten mun mielestä kyllä mustan topin kanssa ;)

JA
Mun uus rakkausasu!
En malta odottaa että kesä tulee..

Freak- toppi oli pyöreesti 5€ ja maxihame oli 9,95€ - eli molemmat ale-löytöjä ;)

Viime kesänä kun noi maxit oli muotia, niin mä en oikeestaan ite käyttäny niitä ollenkaan. Nyt vasta päätin edes kokeilla :D
Mitäs tykkätte?

Ostin myös söpöt uudet kuulokkeet Tigerista 7€

Eilen kävin aamulenkillä koko Kulosaaren ympäri ja käväsin vielä Mustikkamaan uimarannallakin. Oon menossa kohta uudestaan ja siis kattokka miten ihanan näköstä :)


Lenkin jälkeen menin äitille pääsiäis dinnerille ja moikkamaan Nelsonia. Tässä mun eilinen look:

Kokeilin laittaa hiukset kerranki tollee taakse pannan kanssa, mun mielestä tuli ihan hauska Pocahontas-look, vieläpä ton ponchon kanssa :D

Nelson on edelleen söpö<3

Ja Siskon kanssa riehumisen jälkeen tuli väsy.. 

Ah! Mun äiti on p-a-r-a-s!

Ja nyt lenkille!


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi toppi+maxi sopii sulle täydellisesti!!

Jade kirjoitti...

meiä pitää joku kerta laittaa toi sama asu päälle samaa aikaa XD

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi: kiitos! Olin itte iha yllättyny tosta yhdistelmästä et se sopiiku mulle :D

Jade: Jeop! Duo ;DD