maanantai 1. huhtikuuta 2013

Adidas & Puma - shobbailut jatkuu

Oon kokonaan unohtanu postata näistä ostoksista, jotka oon kyllä tehny jo pidemmän aikaa sitten, mutta en oo vielä edes ehtiny käyttää niitä!


Nää Pumat bongasin Popotin Ystävämyynnistä, jotka järkättiin We Got Beefissä joskus alkuvuodesta. 
Hinta oli varmaan 30€ tai 40€ - jokatapauksessa ihan älyttömän halvat!



Nää Addut ostin ihan Popotin liikkeestä viime vuoden puolella ja ne soveltuu oikein hyvin tähän Suomen kevääseen. Hintaa oli varmaan lähemmäs 100€.

Ja viimeisimpänä muttei todellakaan vähäisimpänä - mun uusimmat Adidakset myös Popotista..
Mallin nimi: Chinese New Year





Ah hello! Ihan mun näköset! Ostin nää tossa maaliskuun puolessa välissä ja hintaa 120€. 
Ajattelin ottaa käyttöön heti huomenna ;)

Mitäs tykkäätte mun popoista?

Hey guys! I've been doing some shopping lately but I've totally forgot to wear these shoes. All of them I've bought from Popot Sneaker Store, but haven't worn them yet. The first ones are basic Puma Sneakers, the second ones are Adidas, very good for winter/spring in Finland and last but not least are my newest ones; Adidas Chinese New Year Sneakers. LOVE em !
What ya think?


2 kommenttia:

Queen B kirjoitti...

Ihanat kengät, mut noi on addut, mä olen niin nike uskollinen.. Mut ihanat ovat kuitenkin :D

Dashanti kirjoitti...

Hahah kiitos Blankka! Pitää hankkii Niket seuraavaks ite ku niit mul ei taida olla ku yhet ;)