torstai 23. toukokuuta 2013

The Last One

Tosiaan mulle viimeinen kevätnäytös DanceActionillä tuli vedettyä tossa 19.5. sunnuntaina aivan ÄLYTTÖMÄN UPEISSA hyvän fiiliksen merkeissä! Ihan outoa, etten muka kesän jälkeen enää tanssi DA:lla ja tosi outoo jättää kaikki tää...
Oon ihan mielettömän kiitollinen mun oppilaille kaikista näistä vuosista ja oon todella ylpee kaikista <3 Ootte ihan loistavia!

Ekana mun pikkuset eli alkeisryhmä:


Sit Eerikan Jatkoryhmä:

Pääsin vielä itte joraa viimesen kerran ja näin siistillä koreolla. Kaikki ei menny tekniikan puolesta ihan nappiin but WE OWNED IT <3

Kuvassa minä ja maailman paras tanssimaikka, Eerika!


Ja viimeseks, muttei todellakaan vähäisimmäks... Mun upee jatkoryhmä! Momma is so proud ;D
Raikuvimmat aplodit + paras fiilis + supertykitys + ja täysillä esiintyminen =



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

äää mikset tanssi :o