tiistai 28. toukokuuta 2013

Vastaukset!

Mistä saat kaiken energias? Vaikuttaa siltä että saat päivässä aikaa saman verran kuin minä saan viikossa :D
Mä  en oikeestaan tiedä :D Oon aina ollu tosi energinen ja pirtsakka tyyppi. Mä tykkään pitää itteni kiireisenä ja tykkään saada asioita tehtyä, koska jotenkin saan onnistumisen fiiliksiä asioiden loppuun viemisestä, kuten kuka vaan normaali ihminenkin saa, ainakin uskoisin näin hehe.
Teini-ikäsenä muistan, että mua aina ahdisti jos mulla ei ollut esimerkiks seuraavaks päiväks tai tulevaks viikoks jotain "ylimäärästä" tekemistä. Mun mielestä koulussa käyminen /duunissa ja siitä himaan on niiku perus tylsää niin mulla piti aina olla jotain muuta tekemistä sen lisäks. Sit tuli yleensä treenit ja sen myötä kaikkee muuta :)

Itte huomaan olevani energisimmilläni (jos noin voi ees sanoo) sillon kun oon nukkunut 8h, syönyt hyvin, käyny aamulenkillä/salilla/harrastanut muuta urheilua eli suoraan sanottuna, sillon ku kroppa voi hyvin. Sillon mielikin yleensä voi hyvin ja sit löytyy sellast ylimääräst energiaa tehdä kaikkee. Suosittelen lämpimästi! ;)

Oon sitä mieltä että moodit tarttuu.. joskus saatan hengailla semmosten ihmisten kanssa, jotka on laiskoja eikä oikeen saa ikinä mitään aikaseks. Must saattaa tulla hetkeks tosi saamaton ja semmonen blääh, mut sitte palaan takas siihen mun moodiin aika nopeesti ja koitan tartuttaa sitä energisyyttä muihin mieluummin :D

Voisitko kuvitella asuvas Suomessa muualla kuin Helsingissä?
Tottakai! Meitsi tykkää Tampereest ehkä tähän mennes kaikkein eniten. Lahtiki on hauska paikka kyl :D Itte en oo ehkä nähny tarpeeks muita kaupunkeja, jotta pystysin kuvittelee itteni asuvan siel.. Periaattees ois kiva testaa asuu muualla Suomessa ku Helsingissä, mut sit taas, mun kaikki rakkaimmat ihmiset on täällä, plus duuni ja muut jutut eli mulla pitäis olla todella hyvä syy muuttaa pois stadista. Haluisin joskus muuttaa kyl ulkomaille edes vähäks aikaa, mutta haluisin et mul olis siel valmiiks hyvä pohja (eli hyvä duuni, hyvä asuinalue jne) ennen ku lähden täältä mihinkään.


Ketkä on sinun mielestä hyvännäköisiä julkkisnaisia? Vaikka beauty/pukeutumismielessä sellasia suosikkeja?
Julkkisnaisista ylipäätänsä mulle Beyoncé on ihan ylijumala! Mä oikeesti jumaloin sitä ihmistä kaikin puolin ja oli se sit pukeutumismielessä tai missä mielessä tahansa. Se on mulle ihan #1 aina!

Pukeutumistyylien seuraaminen on mulle ihan kysymysmerkkijuttu, koska mä en oikeestaan seuraa minkäänlaista muotia. Tottakai mä sillon tällön blogeja lukiessani (mikä on nyt vähentyny viimeaikoina tosi paljon) bongaan tiettyjä tyylejä/kuvia joistain uusista lookeista, mutta kaiken kaikkiaan oikeesti pukeudun just niiku ite haluun ja oon aina tehnyt niin.  Vähän sillä mentaliteetillä et jos se on sen hetkistä muotia ni kiva juttu, jos ei, ni ei sitte - I'll wear it anyway if I feel like it ;D

Jos sulla on vapaapäivä miten vietät sen? 

Hohooo! Siinäpä vasta kysymys! En tiiä itekkää vastausta tähän :D Mun vapaapäivät on aina vietetty kisiksellä tai Mayor'sillä salilla. Sanotaan näin et mitä mä haluisin et mun vapaapäivä sisältäis, ni varmaan semmonen tunnin koko vartalo hieronta, kahvii, jotain joogaa, meditointia, koiran kans ulkoiluu, kavereiden kanssa  syömistä, leffan katteluu emmä tiedä! Mitä normaalit ihmiset tekee vapaa-päivänä :D?

Minkälaisessa elämätilanteessa näät itsesi 2 vuoden päästä?
Mä nään et mä oon löytäny sisäisen rauhan itseni kanssa ja tiikerimäisen uranaisen, joka on taloudellisesti vapaa sekä fyysisesti hyvässä kunnossa ;D Grrr

Laita kuva kropasta mitä tavoittelet!
Noh näit kuvii löytyy tuolt vanhastaki postauksesta mut voin laittaa tähän muutaman lisää. Mun unelmakroppaan kuuluu upeet jalat!





Käytätkö mitään proteiini jauheita, palkkareita jne? 
Käytän! Koko mun elämäntapamuutos-prosessin aikana mä oon käyttänyt proteiinijauheita ja palautusjuomia - ja EI ne ei tee teistä jotain isoja lihasmonstereita, naiset ;)
Heraproteiini isolaattia oon oikeestaan enimmäkseen tässä käyttänyt esim. Optimum Nutritionin 100% Whey Gold Proteinia. Mut sit on mulla myös Scitec Nutritionin 100% Proteinia, joka on heraproteiinikonsentraatti - valkosuklaa on tässä hyvä ja pitää mulla ainaki makeen himon poissa!
Pidän välillä myös kreatiinikuureja, joka lisää lihasvoimaa ja suoritusta.


Mikä tanssissa on "huonointa"? 
Tanssissa itsessään ei ole mitään huonoa. Rakastan sitä edelleen. Huono päätös minkä mä oon tehny aikoinani on se, että oon ottanu itelleni kertakaikkiaan liikaa tanssitreenejä. Pienryhmä 3 x vkossa, omat tunnit 1 x vkossa, muodostelmaryhmä 1 x vkossa + salitreenit 1-4 x vkossa + duuni ja mahdollisesti kaverit jos ehtii - niin tällä tahdilla en vaan voi kaikkea jatkaa.


Mikä on sun itsesi mielestä sun kivoin ruumiinosa?
Mulle on kurvit annettu, joten kai niistä pitää tykätä, eli mun boobsit ja ghetto booty :D

Mitkä on sun suosikki tv ohjelmat? Huom pitkäaikaiset että ei väliä mikä vuosi niin sitä tiettyä ohjelmaa/sarjaa jaksaa aina katsoa!
:)
The Real Housewives of Atlanta, The Real Housewives of Orange County, Greyn Anatomia, The Wire, Frasier sit varmaan Gossip Girl :D

Harrastatko muuta liikuntaa kun kuntosalia ja tanssia?
En vielä. Mut mistäs sitä tietää mitä muuta sitä tässä alottais ku pitää vähän tanssista breikkiä ;D

Onko sulle joku tehnyt ihan saliohjelman vai oletko itse tehnyt sen itsellesi?
Mulla ei periaatteessa oo tiettyä saliohjelmaa, mutta mä treenaan mun trainerin Charlesin kanssa ja tiedän kyllä mitä tehdä, elikkä siis sanotaan näin et salitreenaaminen ei oo mulle mikään uus juttu :)

Minkä koet olevan sun kropan se "ongelma-alue" vai onko lainkaan?
Mun maha :(

Entä sun kropan kaunein osa?
Vastasin tos edellises kysymyksessä kivoin ruumiinosa mut kaunein ni ehkä silmät :)

Noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota? Jos noudatat niin millaista? 
Joo sain itseasias just uuden ruokavalion vähän aikaa sitten ja tällä hetkellä syön joka päivä ainakin 6 ateriaa per päivä + treenipäivinä enemmän. Mun ruokavalioon kuuluu esim. kananmunii, puuroo, verigreippii, protskuu, omenaa, kalkkunan rintafileetä, avocadoo, raejuustoo, tummaa riisiä, vadelmia, manteleita, kalaöljy kapseleita, boosterit ja vettä ;)
Syön max. 3 tunnin välein ja nyt oon ekan kokonaisen viikon aikana huomannu et oon paljon paremmalla tuulella ja mulla on pirteempi ja jotenki kevyempi olo. Ainoo vaan mikä nyt haittaa mielentilaa on "se aika kuukaudesta" kun oon turvoksissa seuraavat päivät - todella rasittavaa :D !!!


Onko sinulla poikaystävää?
Not at the moment :)

Aijotko syksyllä jatkaa tanssia mitenkään?
Periaatteessa en. Mähän aion itse mennä vaikka Kisikselle tanssimaan aina kun silta tuntuu tai teen yllätys visiitin Eerikan tunneille. Pidän mahdollisesti pari workshoppia johon voi tulla kaikki halukkaat, mutta omat viikottaiset opetustunnit jää pois, sekä pienryhmä, että muodostelmaryhmä. 

Kauan olet tupakoinut?

Ei oo liian henk.koht kysymys! Tupakka on valitettavasti palanut jo kohta kymmenisen vuotta. 

Käytkö kesäsin rannoilla?missä?

TOTTAKAI KÄYN! Mä rakastan aurinkoo ja uimista. Mä saatan käydä missä vaan rantsuissa mut yleensä Hietsussa, Stadikalla, Aurinkolahdessa ja Hertsikan rannassa :)


Oletko ajatellut lähteä kesäksi jonnekkin ulkomaille?

Oon ajatellu joo ja tottakai haluisin ehdottomasti lähtee jonneki etelään, mutta en oikeesti tiedä venyykö budjetti nyt mihinkään ylimääräseen. Oon joutunu pistää tatskahommat ja muutki jäihin nyt, koska mulla on niin tiukilla rahat nyt :( Ois kyllä ihanaa jos pääsis lähtee jonnekin <3


Puhuit joskus että ajattelit ottaa oman koiran,niin minkä rotuisen?
Mä oon aina halunnu Rottweilerin tai Pitbullin. Sit pitää vähän kans miettii et minkä kokosen koiran voin ottaa tähän mun tänhetkiseen kämppään.


Saatko spagaatin?

Saan :)

Voiko olla hyvä tanssija ja päästä pitkälle jos ei veny spagaattiin?

Tottakai voi. Ei tanssijan taidot riipu siitä, että venyykö spagaattiin tai ei. Toki riippuu vähän lajista, koska joissakin lajeissa vaaditaan enemmän joustavuutta kun toisissa. Venyttely parantaa lihaskuntoo ja auttaa palautumiseen treenin jälkeen joten suosittelen! Pitäis itekki venytellä joka päivä :)


Tässä nämä tältä kertaa! 
Kiitos kyssäreistä tyypit! ;)
Mukavat alkuviikot kaikille!

Ei kommentteja: