sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

KISSin keikalle ja kuvii viime päiviltä

Heeiii kaikki! Mä oon menossa kattoo KISSiä Maanantaina duuniporukan kanssa. 
Oon kuullut, että kyseisellä bändillä on upea lavashow, joten oon ihan fiiliksissä menossa kattomaan, vaikka en valehtelematta osaa ulkoa kun ainoastaan  I Was Made For Loving Youn ja senkin vaan sen takia, että oon sen muutaman kerran karaokessa kailottanu :D
Mä voitin siis duunissa semmosen arvonnan ja tottakai taustalla oon tehny kovasti kauppaa. Jiiiihaaa! 
Mitäs sitä ite pukis päällensä keikalle?
Pojilla on varmaan asusteet ja meikit kohillaan ;D



Ihanaa kun on ollu niiin hyviä ilmoja tässä viime päivinä, että on pystyny hengailee ulkona ja nauttimaan tosta ihanasta auringosta :)
Viikonloppuna käväsin Karkkilassa, tein vähän kahvilahommia ja istuttiin Suvin kanssa pihan paviljongissa monta tuntia punaviinin ja muutamien herkkujen kera ;) Lauantaina tulin takas stadiin (koulujen päättäreinä) ja  pyörähdin Espalla duunikavereiden kanssa.
Tänään oli ihana päivä! Heräsin aamulla aikasin eli 11, vaikka olis nukuttanu vaikka kuinka. Sitten menin vaihtelun vuoksi City Gymille treenaamaan olkapäät (en kyllä jostain syystä tykänny CG:stä), jonka jälkeen menin suoraan Rastilan rantsuun treffamaan Lauraa ja ottamaan arskaa. 
Päivän päätteeks käytiin Rastilan paikallisessa Pelikaanissa ottaa yhet. Tein siellä uuden makuelämyksen ja tilasin Mustikka Makulonkeron, joka oli oikeesti yllättävän hyvänmakunen!








2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Apuaaa sun hiukset on täydelliset !! <3

Dashanti kirjoitti...

Hiiih kiitos! <3