keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Mallorca part IV Magalluf

Seuraava päivä alko melko epäilyttävästi. Taivas oli ihan harmaa ja ulkona oli pikkasen tuulista. Oli tulossa siis vilposa päivä. Oltiin ihan hukassa ilman aurinkoa. Mitä ihmettä sitä tekis ku on tultu aurinkolomalle nimenomaan vaan ottaa aurinkoo, budjetti on pienin mahdollinen että pystyy elämään ja sit meitä on muutenkin vaan kaks :D







Random wtf :D?!?!


Random wtf II

Käytiin ottaa Allulle henna-tatska





Ja tottakai se Allun henna tatska meni pilalle...

Aluks tosiaan käytiin hotlan aamiaisella sit pyörittiin rantsussa, mentiin takas hotlalle ottaa päikkärit, käytiin syömässä rantaraflassa nimeltä Robinson Crusoe's ja nautittiin sangriasta. Sangrian jälkeen heitettiin rundia baarikadulla ja pienessä hiprakassa päätin ottaa uuden tatskan!


















(valmiista versiosta kuvia myöhemmin)

 "It's The Way You Look At It" muistuttaa mua siitä, että oon aina ollut isokokonen, enkä oo ikinä antanut ulkonäön vaikuttaa mun elämään, enkä niihin asioihin mitä mä haluan, taikka pystyn tekemään. Kun katsoo pintaa syvemmälle - oppii paljon asoita ja saa enemmän irti elämästä. Tää tatuointi on tarkotettu mulle. Se on mulle muistutus siitä kuka mä olen ja sen takia oon halunnu ottaa sen peilikuvana, jotta ainoastaan minä näen sen oikein päin.
Näytän valmiista versiosta lisää kuvia myöhemmissä postauksissa :)

Lähdettiin mun tatskan ottamisen jälkeen suoraan juhlimaan!



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

wau! ihan mahtava toi tatska =) selitit sen tarkoituksen hyvin. rispect!

Dashanti kirjoitti...

ihana kiitos! tuntu et selitin tosi vaikeesti ku kaikki ei ehkä ymmärrä mitä haen mut hyvä jos viesti meni perille :)