keskiviikko 7. elokuuta 2013

Tiistain treenilässyttelyt

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jeee ihanaa videopostausta pitkästä aikaa ! =) Voisitko tehä postausta jossain vaiheessa sun 'tän vuoden' tavoitteista mitä ikinä ne sit onkin :) toivottavasti alkaisit kirjottelemaan useemmin !

Anonyymi kirjoitti...

Kokeilepa isojen lihasryhmien kiertoharjoittelua, voisi purra hyvin turvonneeseen oloon ja kohottaa kestävyyskuntoa :). Esim. 3 patteria koostuen yksi liike yläkropalle, yksi keskivartalolle ja yksi alavartalolle, 15 toistoa/liike ja siirryt seuraavaan liikkeeseen ilman taukoa. Lihakset saa silti levätä kun uusi liike kohdistuu eri lihaksille. Painot/vastukset siten että pari viimeistä toistoa/sarja vaatii pientä ponnistelua. Hyvää perustreeniä ja vaihtelu virkistää. Tsemppiä salille!

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi1: Juu, huomasin etten oo taas vähään aikaa tehny videopostausta ;) Täytyy ehottomasti alkaa kirjottelemaan taas useemmin ja hei, hyvä postaustoive! Pistetään jonoon ;)

Anonyymi2: Kiitos loistavasta vinkistä! Ollaan joskus mun PT:n kanssa tehty just circuit-tyyppistä harjottelua, mut on päässy unohtumaan ihan kokonaan. Kiitos kiitos! <3