keskiviikko 25. syyskuuta 2013

90 Days Challenge

Onneks kävin viikonloppuna Karkkilassa. Katottiin Suvin kans MTV:ltä ohjelmaa I Used To Be Fat ja mä ainaki insipiroiduin siitä! Eipä se motivaatio sitten niin hukassa tainnut ollakkaan ;D 
Kyseises jaksossa oli semmonen mulattityttö, joka tykkäs tanssii balettia mut ei enää pystyny siihen, koska oli lihonu niin paljon. Muistan ajatelleeni, et mä en ikinä haluis olla semmoses tilanteessa etten pystyis tanssimaan tai ylipäätään urheilee.

Töksäytin Suville et hei vitsi meijänki pitäis tehä toi 90 Days Challenge, puhdistetaan ruokavalio, boostataa treeniä, muutetaan ohjelmaa, mä alotan aamulenkit taas ja molemmat jättää sokerit ja alkoholin pois, 1 cheat meal on sallittu viikossa - natsaaks? Suvi oli NIIN messissä että se kiitteli mua siitä et tulin viikonlopuks sinne antamaan hänelle motivaatiota; mutta totuus on se, et se ohjelmahan meidät herätti! Mä vaan satuin sanoo sen ääneen :D

Maanantaina alkoi siis mun 90 Days Challenge to be fit!!!!

5 kommenttia:

Pensamiento kirjoitti...

Tsemppiä haasteeseen :) Kerrothan muutokset mitä tapahtuu?

Jeij :))

Heidi*

misspensamiento.blogspot.fi

Dashanti kirjoitti...

Kiitos Heidi! Tottakai kerron, yritän päivättää joka päivä/joka toinen päivä ihan oman raportoinninki takia ;)

Emmi kirjoitti...

moi.
voitko kertoa vähän enemmän tästä haasteesta? miten ruokavalio ja liikunta?

Anonyymi kirjoitti...

Jeeijjj tsemppia!!! Taa inspiroi muakin vois kans alottaa saman ;)

Dashanti kirjoitti...

Emmi: Moikka! Joo voin kertoo seuraavas postaukses :)

Anonyymi: Hienoa! Kaikki messiin vaan :)!