perjantai 27. syyskuuta 2013

Day 87

4 kommenttia:

Milla Ruuska kirjoitti...

Hyvä Ada!! Inspiroit mua :) yritän täs vääntää jotai läheslihatonlokakuu projektii, sä annat mulle motivaatioo :D

Dashanti kirjoitti...

Heips Milla! Kiitos, kiva kuulla! :) Mä en oon ihan pimennossa tosta lihaton lokakuu jutusta mut jos se on semmonen mikä auttaa sua tavotteessas ni TSEMPPIÄ siihen :)!! Protskuu tarttee kuitenki ni älä nyt niitä kokonaa jätä pois :S

Dashanti kirjoitti...

*oon pimennossa

Milla Ruuska kirjoitti...

Joo protskuu pitää muistaa jostain saada ja otan sitä huomioon, mut oon esim. koko viime talven ja kevään syöny ihan liikaa lihaa ja myös protskutuotteita jotka vissiin aiheutti mun hetkellisen turpoamisen, niin ainakin nyt on paljon kevyempi olo! :) ja harrastan vaan 2-3 kertaa viikossa liikuntaa eli tällä hetkellä ei myöskään oo enää rankka salillakäyminen tai muu kova treeni itelläni päälläkään.. ja tuleehan tässä lihattomalla tätä maailmaakin säästettyä monella tapaa :)