torstai 26. syyskuuta 2013

Day 89

Kerron teille vähän minkälaisesta haasteesta kyse. Varmaan kaikki ymmärtää, että tavoitteenani on tiputtaa painoa ja korjata elämäntapani takas terveelliseksi. Jos puhutaan numeroista, niin haluun 20kg pois 23.12.2013 mennessä (n.1,5kg/vko), eli tahti on aika kova, mut tavotteet on tehty saavutettaviksi ;) Ootteki ehtiny kysyy jo ruokavaliosta ja liikunnasta joten tässä näitä..

Treeniohjelmasta osaan sanoo sen verran et mä treenaan aika pitkälti aina mun entisen PT:n Charlesin opeilla, eli en voi sanoo et mul on joku tietty treeniohjelma, minkä löytäis vaikka netistä. Tällä hetkellä en siis treenaa sen kanssa, mut toivottavasti pystyn taas alottamaan piakkoin. Jada jada, mitä mä nyt suurinpiirtein siel puntilla teen viikossa on jalkatreeni 2x vkossa (sisältäen kyykkyjä, prässiä, maastavetoa, askelkyykkyjä ja edellistäkin inhottavempia hyppyjä), alaselkätreeni (takareisien kanssa), yläselkätreeni + hauis, sekä ojentajat, olkapäät ja rintatreeni. Kuten mainitsin edellisessä postauksessa niin olen aloittanut myös aamulenkit tän haasteen myötä. Oon alottanut n. 30 min reippaista kävelylenkeistä Nelsonin kanssa, mut tavotteena on pystyy taas juoksee pikkasen tohon jouluun mennessä. Salilla käyn siis 5-6 kertaa viikossa, lenkit vähintään joka arkiaamu. 

Ruokavalioon kuuluu se, että mun pitää tottakai juoda vähintään 3 litraa vettä päivässä, mutta tärkeimpänä se, että syön 2,5 max 3h välein ruoan. Mitä syön: kananmunia (myös pelkkiä valkuaisia), puuroa, soijajauhoa, verigreippejä, protskua (shakes), kalkkunaa/kanaa, avocadoja, vihreitä papuja, tummaa riisiä, rasvatonta raejuustoa, vihreitä omenoita, vadelmia, manteleita, välillä vaihteluna maustamatonta rasvatonta maitorahkaa ja ananasta, sekä papujen sijasta parsakaalia tai ruusukaalia.


2 kommenttia:

XOXO Christa kirjoitti...

Inspiroit mua tosipaljon!:) On jääny vähän hämärän peittoon että onko sulla instagram, missä voisin seurailla?:) itellä fitnessintoilu päällä ja SUN blogis inspiroi mua enemmän kun yhdenkään valmiiks hoikan! tosi paljon tsemii!

Dashanti kirjoitti...

XOXO Christa: Anteeks ku tulee vastaus näin jäljessä!!! Mun IG on @dashantibabe, sinne vaan seurailemaan! :) Kiitos ihanasta kommentista, tämmösii on aina hieno lukee :')!!