maanantai 23. syyskuuta 2013

Motivation

Onkohan se syksy, joka kurkkii nurkan takaa vai mistäköhän tää laiskuus & makeenhimo johtuu? Jotenki sitä on viime aikoina pakottamalla pakottanu itteensä salille ja tuntuu hirveen vaikeelta saada hyvää fiilistä ja intoo siihen treenaamiseen. Oon miettiny, mitkä asiat vaikuttaa mulla henkilökohtaisesti tähän mielentilaan..mut en tunnu saavan järkevää vastausta. 

Onhan noita kilojaki tullu takas ja se vituttaa ihan suunnattomasti. Mietin vaan et mitkä asiat oli muka niin eri tavalla mun elämässä sillon kun olin supermotivoitunu ja kilot karisi kuin itsestään! Ei sitä pitäs liikaa pohtia..alkaa vaan neiti positiivistaki masentaa! Yritän ottaa itteeni niskasta kiinni mut kaikki mitä alotan tulee tehtyä puoliks oikein ja puoliks väärin - vaikka tiedän tasan tarkkaan miten mun pitäisi syödä ja miten rankasti pitäisi treenata. Tosi ärsyttävää. Ja ironista on se, että vaan minä itse voin vaikuttaa näihin asioihin eikä kukaan muu. Kukaan ei voi laihduttaa mun puolesta. Hitsi ku oiski niin helppoo...

Seuraan Instagramissä ja Facebookissa vaikka ketä fitness tyyppejä, ne on antanu mulle yleensä semmost lisämotivaatioo, mut viimeaikoina on tuntunu siltä et "vittu kaikki muut pystyy tohon mut MÄ EN PYSTY". Bongasin Yeah, She Squatsin fb-sivulta ajatuksia herättävän kuvan. En tiiä ajattelenko et wau miten hienoo ja ihanaa ja et hei ehkä mullakin on toivoo löytää joku ihana mies joka hyväksyy mut just sellasena kun oon vai ajattelenko et apua ei tollasii pariskuntia oo oikeesti olemassa ja vaikka oiski niin ei toi oo tervettä ja mun on pakko alkaa treenaa. Haluun mielenkiinnosta tietää... Mitä ajatuksia teillä herää?

True love <3 It can come in many shapes and sizes

4 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Kuvan sanoma siitä että rakastaa voi isompaakin on tietty tosi ihana, mut ton kokosella naisella on jo eliniän odotus ja sairastumisriskit niin valtavat (pun intended) että kyllä ton jätkän pitäisi jo ihan huolesta kannustaa mimmiä kuntoilemaan, vaikka itsensä kanssa kun ite näköjään sitä harrastaa. Ei siinä mitään, oon itekin iso tyttö, en kyllä läheskään tota kaliiberia mutta mullakin on kohonneet riskit delata vaikka sydänkohtaukseen ennen kun ehdin ees keski-ikään. Se on positiivista että laihuusihannetta yritetään rikkoa, mut tää toinen ääripää ei oo kyllä imho ollenkaan parempi...

Anonyymi kirjoitti...

Hmm mun mielestä on lähinnä kiintoisaa et mitenköhän noiden kahden elämä yhdessä sujuu toinen syö terveellisesti urheilee pitää itsestään huolta samalla kun toinen laiskottelee ja ylensyö kaikkea epäterveellistä... Luulis että ihmiset etsis sellasta seuraa mihin voi samaistua mut tässä ku kattoo tota kuvaa tulee vähä sellane 'ööö' fiilis :D toivottavasti saat ada sun treeni intos sata prossaseks !!!!

Anonyymi kirjoitti...

Mun on nyt ihan pakko sanoa että oon lukenu sun blogia ihan alusta lähtien ja jo silloin ihailin sun itsevarmuutta ja elämänasennetta. Jatka siis samaan malliin!!:)

Dashanti kirjoitti...

Sofia: Good points!
Anonyymi: Kiitos - eiköhän tää tästä!! ;)
Anonyymi2: Kiitos tsempistä! <3