keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Day 80 - First Ten Down

Hei taas! Lupasin täksi illaksi uutta postausta ja tässä sitä nyt olis..

Ekat 10 päivää haasteesta on nyt takana päin, tuntuu et aika on kulunu hirveen nopeesti, tai ainaki viime viikko. Osittain johtuu varmaan totaalista päivärytmin muutoksesta uuden duunin myötä. Ei meinaa riittää tunnit vuorokaudessa ku haluis hirveesti tehä kaikkee hehe :D Teen tässä pientä analyysiä tulevista viikoista...
To Do Lista:
◆ Pitää ostaa uus treenikassi
◇ Pitää ostaa uus protskujauhe Fitnesstukusta
◆ Myös uus burneri (CHARGE)
◇ Vaakaan uus patteri
◆ Ostaa kaikki mun ruokavalioon kuuluvat safkat esim.kuukauden tai parin viikon satsi kerralla
◇ Uudet muoviastiat että saan kaikki safkat mukaan KOKO päiväks
◆ Aerobisen liikunnan lisäys viikko-ohjelmaan. Eli pitää keksii joku ratkasu miten saan nostettuu kuntoo ja pidettyy yllä sitä ku tanssit on jääny pois, eikä itsekuri riitä vielä siihen et juoksisin 30min juoksumatolla... :D
◇ Suunnitella viikonloput etukäteen ja myös toteuttaa ne suunnitelmat

Pari viikonloppuahan tässä on ehtiny kulumaan haasteen aikana ja oon huomannu että NEHÄN on haaste ihan itsessään! Tottakai sallin itelleni herkkupäivän mut tuntuu et ku mulla ei oo liikunnallista ohjelmaa ja välipäivät salitreenistä sattuu aina viikonlopuille ni ne on tuloksellisesti pelkkää takapakkia, koska en syö niihin kellonaikoihin ja niitä asioita mitä pitäis.

Me lähettiin Lauran ja Nean kanssa käymään lauantaina Vaticanissa kun haluttiin jotain tehdä, eikä vaan istua himassa joka vkl. Noh. Tässä nää käymiset taas nähtiin.. mä törmäsin mun duunibestikseen, Aleksiin aka Kossuun ja lähin sen poppoon kanssa jatkoille.. olin sunnuntaina 9:30 aamulla himassa :D Oli ihan sairaan hauskaa ja tuli semmonen nuorekas olo, vaikken onneks juonukkaan ku muutaman drinksun!

Ps. Kattooks joku BB:tä? Miks tää on niin pirun tylsä tänä vuonna?!?! Eikä täs ohjelmas oo enää muuta ku mainoskatkoja prkl -.-

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Bb on vaha tylsa ku niille ei oo keksitty mtn viikkotehtavii tai mtn kunnollista tekemista sinne.. Jotenki outoo :D naytat muuten mun mielesta livena ja kuvissa erilaiselta

Anonyymi kirjoitti...

Ootko laihtunu ton 10päivän aikana?? Tai mitä tuloksia sul on tullu?

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi1: Joo outo kausi BBssä tänä vuonna .. Ai näytän erilaiselta? :D Millä tavalla?

Dashanti kirjoitti...

No tosiaan mun pitäs hankkii patteri vaakaan ni tietäisin tarkalleen mut ainaki turvotusta on lähteny pikkasen ja jotku vaatteet menee päälle ihan eri tavalla ni veikkaisin et on pikkasen tippunu paino mut ei vielä mitään radikaalia muutosta :D