tiistai 8. lokakuuta 2013

Day 81

Hitto et oli kylmä aamu. Mun herätyskello aina tiedottaa mulle et mun pitää nousta ja lähtee lenkille. Se kertoo myös päivän uutiset, kalenteritapahtumat ja säätiedotuksen. Arvaatkaa tekiks mieli lähtee lenkille kun oli pilkkopimeää ja -3 astetta pakkasta klo 6:00 aamulla? No ei. But I did it :)!

Nelsonki on iha kypsä mun 90 Days-haasteeseen :D Raukka joutuu herää paljo aikasemmin ja juosta mun kanssa portaita haha

Ps. Nyt loppu Blogi-pommitus hetkeks, nauttikaa! Huomenna illalla tulee lisää ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Millon oot viimeks nähny jonku tosi kauniin naisen livenä :D iha tyylii vaik käveli ohi istu kahvilassa yms

Dashanti kirjoitti...

Jaa-a. Mielenkiintonen kysymys :D Emmä kyllä joka päivä kauniita naisia nää mut varmaan viimeks joskus kesällä.. Hyvä tyyli ja vaatevalinnat vaikuttaa mun mielipiteeseen aika paljon :)!