tiistai 8. lokakuuta 2013

Day 82

Tiistaina oli ns. Get Back On Track-päivä, eli operaatio itsekuri. Päivä menikin paljon paremmin. Kävin vetää kunnon jalkatreenin Fitnessissä ja söin paremmin. Se siitä haha..

Pikku-uutinen. Alotin taas uuden työn :D! Elikkä 1.10. lähtien oon työskennellyt Sonera Kaupassa, jatkan siis myyntihommissa, koska se selvästi sopii mulle, mut halusin kokeilla face2face myyntiä ja tätä ks.duuni mulle antaa..

Tosi haikeeta "jättää" Viasat porukka taakse, koska se työilmapiiri, kaikki duunikaverit ja oikeestaan kaikki mitä Viasattiin liittyy on mulle ku joku perhe <3 

Teen siellä edelleen jonkun verran tunteja viikossa, eli onneks en joutunu eroomaan kokonaan mun mussukoista, mut silti mul on koko ajan ikävä kaikkia! Oon paiskinu tässä 12,5 tuntisia työpäiviä, sekin on varmasti vaikuttanu tän haasteen vaikeuteen ja siihen rutimoitumiseen, mut tähän asti ollu tosi kivaa kyl. Käyn aamusin salilla, siitä duuniin ja siitä sit toiseen riippuen vuorosta. Katotaan miten kauan tätä jaksaa, mut toistaseks oon tyytyväinen mun ratkasuun :)

$$$ Make it rain $$$ Lol

Ps. Kuvassa mun uus 2-osainen duuniluuri Asuksen Padfone - love it ;)

Ei kommentteja: