tiistai 5. marraskuuta 2013

Day 48

Oon unohtanu ihan täysin miten siistii on treenaa SuperPumpMaxin, eli kunnon boosterin kanssa! Ihan mielettömän hyvä fiilis treenin aikana ja sen jälkeen. Tänäänkin kun pääsin töistä, olin ihan valmis menee kotiin löhöömään ja kattoo telkkarii, mut tottakai raahasin itteni salille! Koitan aina miettiä, kuinka palkitseva fiilis on sen kunnon hikitreenin jälkeen ja ajattelen että joku muu löhöö siel sohvalla ja mässää jotain suklaata.. not me! Anyway.. join mun SuperPumpin ja treenasin tänään olkapäät, ojentajat sekä rinnan. 
Huomasin kyllä että oon jättäny parit käsitreenit väliin koska kyseiset lihakset ruostuu mulla niiiin nopeesti, vaikka kyse on vaan noin viikosta. Sain kuitenkin reenattua todella tehokkaasti tän boosterin ansiosta.  Huomasin etten välittänyt kivusta ja puskin vaan väkisin itteni pumppiin. Feeling great!

Ps. Tällä viikolla otan itteeni niskasta kiinni, enkä sorru syömään yhtäkään leipäpalaa, en edes murusta! If it doesn't challenge you, it doesn't change you ;)

☆☆Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! ☆☆

3 kommenttia:

Pensamiento kirjoitti...

Ihanan motivoiva postaus!!! Tsemppiä :)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä postaus oot ihana tsemppiä sun haasteeseen! :P Voisitko muuten jossain vaiheessa kertoa sun eri lihasalueiden treenistä mitä siihen kuuluu jos siitä ei olis liikaa vaivaa? :) Ootko muuten huomannut tän sään vaikuttavan jollain tavalla sun mielialaan?

Dashanti kirjoitti...

Pensamiento: Kiitos ;)!!

Anonyymi: Kiitos ihana! Tottakai voin kertoo noista lihastreeneistä tarkemmin! Kiva että jotakuta kiinnostaa :)
Oikeestaan mulla ei sää yleensä vaikuta treenin suhteen mielialaan koska tykkään treenata aina, oli sitten kesä tai talvi. Välillä tottakai on huonoja päiviä ja väsyttää jne, mutta niitä nyt on kaikilla! Mä huomaan olevani suht pirtee syys-talvi-aikaan ja mul tulee ehkä semmonen laiskempi fiilis treenaamiseen yleensä kesäsin. Yleensä se menee muilla just toisin päin, mä oon vähä erilainen :D
Ristiriitanen vastaus, mut toivottavasti ymmärrät haha