maanantai 4. marraskuuta 2013

Day 53 + Halloween!


Keskiviikko aamuna vedin vähän erilaisen treenin salilla. Eli 45 minuutin boosti ilman breikkejä niin että alotin juoksumatolla kävellen ylämäkeä ripeällä vauhdilla 3 minuuttia, jonka jälkeen laskin "mäen alas", lisäsin vauhtia ja hölkkäsin 2 minuuttia. Siitä menin suoraan maton kanssa lattialle tekemään vatsalihaksia paino-pallojen kanssa 2x15 toistoo, jonka jälkeen nousin ylös otin tangon johon lisäsin painot, asetin niskan päälle ja lähdin tekemään mahdollisimman puhtaita askelkyykkyjä Fitness24Sevenin naistensalin päästä päähän (isoja askeleita 12 per suunta). SITTEN, alko koko rumba alusta! Toistin setin yhteensä 3 kertaa niin että juoksumatolla kaikki pysy samana, mutta vatsoissa ja askelkyykyissä lisäsin painoa joka kerta. Olin niin ylpee itestäni ku jaksoin tehä kaikki noi, enkä "huijannu" itteeni sekunnillakaan juoksumatolla! Pitäis tehdä tommosia kiertoharjoittelutreenejä vaikka kerta viikkoon - tulee tosi hyvä olo!


Kävin illalla hakemassa postista mun Fitnesstukusta tilatun paketin! Oon niin innoissani mun uusista supplementeista ;) Joitakin teistä ehkä kiinnostaa enemmän tai vähemmän mitä näissä pöniköissä on niin ajattelin ihan teitä varten ottaa tähän tämmöset pikku tuote-selostuskuvat :)

Alotetaan mun proteiinijauheesta eli 100% WHEY Gold Standardista. Tilasin tämän Cookies & Cream makuisena ja on muuten tosi jees. Miks just tää merkki? Mielestäni kyseisellä merkillä on parasta perusprotskua. Tehokas, hyvänmakuinen ja palkittu tuote (Protein Of The Year 2010), ja oon käyttäny tätä vuosia (kokeillut välissä muita). Hirveesti makuvaihtoehtoja nykyään, isosta laarista riittää pidemmäks aikaa eikä tartte olla ostamassa koko ajan uutta. 




Seuraavaksi: mun uus söpö pinkki SmartShake sheikkeri! Nelson rakastaa pulloja ja haluu melko varmasti tuhota tonkin..ainaki kyyläyksestä päätellen. Mut joo, eli tän sheikkerin saa kolmeen osaan, joten saan fiksusti pidettyy koko päivän protskut mukana (3-4 annosta per pvä).




Sitten ois tää boosteri (tehonlisääjä ennen treeniä) eli SuperPump Max! Makuna erittäin piristävä ja kirpee Unchle Richies Sour Apple. Lyhyesti sanottuna mitä tää tekee on piristää, antaa energiaa, keskittymiskykyä, parantaa sarjakestävyyttä, lisää pumppia, vähentää harjotuskipua.




Last but not least, sain ihan mukavan lahjan elikkä tommosen Fitnesstukku-paidan mitä voi käyttää vaikka yökkärinä jos ei kehtaa mennä salille toi päällä haha :D!


Then we shall move to the All Hallow's Eve stuff! Pejrantaina lähdin viettää Halloweenia Melodyn järkkäämiin naamiaisbileisiin. Kemut eli chemut oli tiedossa jo jonkun aikaa ja mun piti suunnitella asua etukäteen. Enhän mä ollu mitään suunnitellut.. Töistä kun pääsin niin kiirehdin Aprilli-kauppaan ihan paniikissa, kun näihin pippaloihin oli puekutumispakko.
Meinasin olla joku perus vampyyri ennen kun löysin kaikkee siistiä ja päätin olla BURLESKI TANSSIJA. Tässä illan look ja meikki ;)




What do you think?

Lauantaina treffatiin Suvin kanssa ja lähdettiin nyt pitkään suunniteltulle visiitille Lahteen, jossa oltiin viimekin vuonna viettämässä kyseistä juhlapäivää. Käytiin Amarillossa syömässä ja alottelemassa ja siitä jatkettiin Jaskaan eli Jackalopeen - mä tykkäsin taas kerran! Vaikka olinkin jossain vaiheessa vähän ulapalla. Olin jääny yksin istumaan hetkeks ja olin lepuutellu silmiä ni baarimikko tuli hymyillen kysymään että pysynkö hereillä! Hahaha, pikkasen rankkaa ollu tän duunin kanssa ku meikä sammuilee minne sattuu :D Joo mut Lahdessa oli taas antia kerrakseen, had a blast like always... until we meet again, Lahti!



Ei kommentteja: