torstai 21. marraskuuta 2013

Sampan bday

Pahoittelut etukäteen rumasta kielenkäytöstä, paasaan tässä postauksessa aiheesta mikä on koskettaa mua! Alotetaan kuitenkin ensin ihan muista jutuista.. 
Oon ollut aika väsynyt viimeaikoina.. Oon vaan tehny koko päivän töitä ja käyny treenaamassa joko aamulla tai illalla.. Aina kun tuun kotiin niin sammun melkein saman tien. Ei ole siis ollut energiaa hyvään fiilis postailuun tai muuhun vastaavaan.

Kuluva viikko on mennyt syömisen kanssa vähän miten sattuu.. huomaan, että väsymykseni johdosta ei syöminen jaksa kiinnostaa oikeestaan. Herään aamulla salille ja käyn treenaamassa, juon protsku sheikin ja meen töihin. Töissä syön lounaan aina "jossain vaiheessa", sit ku kerkee/ehtii/on saumaa/on hiljasta tms.. Sit lähen töistä seuraavaan, unohdan ottaa eväät ja jossain vaiheessa iltaa kun nälkä iskee niin syön jotain helppoo ja nopeeta, eli just niitä asioita mitä ei pitäisi. Mutta, emmä siitä mitenkään lannistu! Eilenkin olin Joonaksella ja se sano hyvän pointin.. On hyvä kun ei tee tämmösestä jutusta sen isompaa juttua: "Jos sun tekee mieli suklaata ni vittu sä syöt suklaata" :D ja piste.
Oli suklaahimo tai ei niin maanantaina kiristän tahtia ja aion vetää taas tiukempaa linjaa !

NYT muita juttuja.. Mentiin lauantaina viettää Lauran poikaystävän Sampan synttäreitä. Oltiin Lauralla alottelemassa pienellä porukalla, sitten sieltä jatkettiin BaariKärpäseen (yff!) koska...en ees tiiä miksi. Hirvee paikka edelleen hahah, mut sankari sinne halusi..
Tässä vähän meidän illan meininkejä..



Kun päästiin metrosta ulos, jäätiin Kaisaniemessä pois ja oltiin käppäilemässä baarille päin. Kolme narkkaria tuli vastaan, 2 miestä ja yksi nainen, joista yksi mies huudahti luultavasti mulle, Pauliinalle, Lauralle ja Nealle: "Tytöt kuntosalille!". Mä huusin tietenki temperamenttisena ihmisenä takaisin että "kenenköhän tässä pitäisi kuntosalille mennä!?". Käveltiin ulos, päästeltiin höyryjä, vedettiin röökit. Huomattiin että sieltähän ne spurgut tulee taas.. Mä olin ihan valmis rähisemään, muutenki oon niin stressaantunu haha :D
Narkki-eukko tuli sanomaan mulle: "Noilla muodoilla kyllä kannattais mennä salille". Se mitä mä sanoin takas sille eukolle on sensuroitua matskua koska siinä vaiheessa mulla kilahti pikkasen päässä. Miten voi olla, että ihan oikeesti joku langan laiha, nuhjuisissa vaatteissa oleva, arviolta n. 30 v narkkari ämmä joka näyttää yli nelikymmpiseltä huonon ihonsa vuoksi, kävelee sitä katkokävelyä kun on tullu vedettyy niin v*tusti mämmii ja kokkelii ja kaikkee mahdollista ja niin RUMA kun sekin luuska oli niin MITEN SE VOI LUULLA NÄYTTÄVÄNSÄ PAREMMALTA KUN MINÄ :D!?!?!?! Mä tiedän olevani kauniimpi kun se, oli kuinka suuret kurvit tahansa. Sitä paitsi, I LIKE MY CURVES B*TCH. Näytin sille toki, missä suunnassa Aurooran sairaala sijaitsee..
En nyt selitä koko tarinaa loppuun, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
Pointtina on, että se joka haukkuu, olipa ihminen kuka tahansa, niin SILLÄ nimenomaan on huono olla! Kaikki ketä on ikinä nimitelty niin muistakaa tämä.
Itsehän sekin nainen on luultavasti elämänsä pilannut, ei ihmekkään että on niin paha olo olla että pitää muita mennä haukkumaan.. Mua lähinnä naurattaa koko tilanne, Laura otti tosta varmaan enemmän itteensä kun minä haha, mut joo halusin jakaa tän ja muistuttaa niitä ketä on joskus kiusattu tms kaks vinkkiä..
1. Puolustakaa itseänne, aina!
2. ÄLKÄÄ V*TTU VÄLITTÄKÖ. Yksinkertaisesti. Because you're better than that ;)

5 kommenttia:

Pensamiento kirjoitti...

No ohhoh on narkilla pokkaa! Hyvä kun annoit takaisin oikeesti, mie oon aina ollut sitä mieltä, että hyväksyn kritiikin ihmisiltä, kellä sitä on vara antaa! Mie oon aina ennemmin ollu sellainen vässykkä, että oon aina vaan kuunnellut ja niellyt kaiken paskan, vasta vuoden aikana oon oppinut itseäni puolustaa. Onneks et välitä tuollaisesta! Mutta olisin kyllä halunnut olla kuulemassa, että mitä laudoit sille takaisin :D Enkä muutenkaan kyllä ymmärrä kuka haukkuu ketään, miten se henkilö siitä kostuu mitenkään? Oon kuullut monta kertaa vastaavaa "kato tota läskii"-settiä baarissa, mie tokasen niihin nykyisin aina takas, että onneks mie rakastan joka ikistä miun läskiä :D
Sori maratooni viesti :D

Oot upea!
Ihanaa viikonloppua :) Tää muuten tulee Helsinkiin tänään ja lauantaina paaaarrtyyyy <3

Pensamiento kirjoitti...

siis oon aina ennen ollut*

Dashanti kirjoitti...

Kiitos taas ihanasta maratonikommentista Pensamiento :) Eilen oli firman pikkujoulut joten en tiedä kykenekö lähtee tänään mihkään :D Mihkäs baariin sitä ollaan menossa sitte? ;)

Anonyymi kirjoitti...

Olethan sä kaunis ja ihan aidosti upea nainen, sitä ei voi kieltää! Mutta mä olen vähän eri mieltä tuossa itsensä puolustamisessa, tai ehkä enemmänkin tyylissä, jolla sen tekee. Totta kai pitää puolustaa itseään, jos joku täysin asiaton tyyppi laukoo asiattomia kommenttejaan. Ei toisen ihmisen arvosteluun ole mitään luonnollista oikeutta. Mutta jos vastaa tuollaiseen shaibaan a) kirosanoilla, b) muulla törkeällä kielenkäytöllä, c) kärjistyy huutamaan tai puhumaan aggressiivisesti tai d) menee sitä arvostelijaa kohtaan vastaavanlaisiin henkilökohtaisiin loukkauksiin, toimii itse aika lailla yhtä tyhmästi kun se toinen.

Mua on kiusattu ja arvosteltu milloiin mitenkin, mutten ole koskaan vajonnut samalle tasolle. Jos mua haukutaan, mä en hauku takaisin. En jaksa ottaa sellaista käytöstä tosissani, koska se on lapsellista ja ala-arvoista, eikä ne loukkauksiksi tarkoitetut sanat yhtään totta. Mun mielestä hyvästä itsetunnosta kertoo enemmän se, ettei ihan oikeasti anna tuollaisten vaikuttaa, kuin se että, provosoituu huutamaan ja arvostelemaan takaisin, tyyliin "Oot tyhmä" -"No enkä, ite oot idiootti!!". Vaatii oikeasti enemmän mielenlujuutta pysyä rauhallisena ja arvokkaana, kuin että provosoituu kiroilemaan :D

Silti, kaikkea hyvää sulle, oot rautainen nainen :) Ja kaikkihan me toimitaan tavallamme.

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos kommentistasi. Ymmärrän sun pointin ja oon osittain samaa mieltä. Itse satun olemaan sen verran temperamenttinen ihminen, että yleensä, tietenkin riippuen tilanteesta, vastaan tuollasiin kommentteihin "samalla mitalla" takaisin eikä siinä mun mielestä mitään väärää ole. Kuten sanoit, kaikkihan toimitaan tavallamme ja varmasti on lapsellista lähteä tommoseen leikkiin mukaan, mutta mä en näe sitä 'vajoamisena samalle tasolle' vaan näen sen itsensä puolustamisena. Se joka leikin aloittaa, se leikin myös kestäköön! Se vaatii nimenomaan mielenlujuutta olla hiljaa tuollasessa tilanteessa, mutta omasta mielestäni on tyhmää antaa toisen haukkua sua ja "astua varpaillesi" - sellaista en vaan itse siedä.