keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Christmas Time

Joulukuu... ihana joulukuu. Laiskottaa vaan niin sikana :D Mun 90 Days Challenge on menny ihan ookoo tähän asti mut sit, SIT tuli tää ihana joulukuu, mitä mä niin rakastan. En syytä tätä kuukautta, vaan ihan itteeni koska mulla ei riitä itsehillintä mihinkään - ei treenaamiseen, eikä terveelliseen ruokavalioon.
Onhan tässä jo ollu Johnnyn synttärit, Soneralaisten kanssa Glögi-iltaa ja pikkujoulut, Veronican synttärit, Peten synttärit, Viasat risteily, töitä joka aamu näitten seikkailujen jälkeen.



En osaa kieltäytyy tässä kohtaa mistään, koska oon ajatellu et kaikki on menny jo reisille tässä kuussa niin ihan sama. Tuleeks kellekkään muulle tämmösiä semi-luovutusvaiheita? Mulla käy välillä niinkin että jos viikko alkaa huonosti ja lipsahdan syömään jotain mättösafkaa niin luovutan koko viikon suhteen. Huonoja päiviä voi olla, mutta ei huonoja viikkoja, saati kuukausia...
Mun challenge loppuu virallisesti 23.12. mutta voin sanoo suoraan että jatkan tosissani vasta tammikuussa. Pidän perinteisen tipattoman ja keskitän fokukseni taas täysillä treenaamiseen! En aio stressata terveellisestä elämäntavasta nyt, vaikka tyhmältä kuulostaakin :D
Täytän vuosia tiistaina, oon suunnitellu jo pari ravintola-illallista hyvien ystävien kanssa ja pidän kunnon LET'S GET DRUNK-partyt lauantaina 21.12. Sit tuleeki jouluaatto, -pyhät, mamman synttärit ja uus vuos.. Siinä se kuukaus sitte meneeki!


Kehittelen tässä yhtä kivaa pikku juttua sekä tänne blogin puolelle, että faceen ja toivottavasti saadaan julkaistua se tossa tammikuussa sit viimeistään. Tartten siihen kyllä lukijoidenkin aktiivisuutta ja jeesiä! It's Something nice for us curvy girls ;)

Joku pyys multa treenipostausta, siitä miten treenaan mitäkin lihaksia, senkin haluan saada aluilleen, mutta tartten jonkun treenikaveriks kuvaamaan mua haha :D

Mut joo koittakaas kestää näit mun juttuja.. MITÄ TEILLE KUULUU? Odotatteko joulua innolla? Ootteko tykänny näistä postauksista viimeaikoina, vaikka melko harvaan tahtiin näitä on tullut? Puuttuuko jotain/haluutteko jotain lisää/muuta sisällön puolesta? Ois kiva kuulla teidän ajatuksia, kommentoikaa vapaasti :)

2 kommenttia:

Milla Ruuska kirjoitti...

Oon aika samas tilanteessa vaikka mulla ei mitää challangea oo tällä hetkellä päällä, mutta terveellinen elämä -tavoite kylläkin ja se on nyt marras-joulukuun ajan ollut ihan reisillään kans :D lokakuussa meni vielä niin hyvin ja oonki aatellu ihan samalla tavalla että tammikuun tipattomasta se sit taas lähtee, nyt voin siis hyvällä omallatunnolla (not!) syödä ja juoda huonosti.. haha mut ihana postaus kiva kuulla et tommonen supermimmi ku sä käy myös samoi fiiliksii läpi! :D ja näit omien ajatustes jakamisii on kiva lukea!

Pensamiento kirjoitti...

Mie tykkään siun blogista kun hullu puurosta! Haluaisin tai siis vaadin, että postaat useammin jatkosssa! Ja hei, toi on normaalia, että välillä ei kiinnosta treenit eikä syödä sitä pupun ruokaa, sillon kannattaa höllätä ja jatkaa sitten taas treenejä ja pupun ruoan puputtamista kun tuntuu sille :) Mie haluaisin kyllä kanssa treenipostauksia :)Itse olen tammikuun "kesälomalla", ja oon Thaimaan auringon alla, niin miun tipaton ei onnistu :D
Ihanaa Joulun odotusta, en malta odottaa mitä sulla on mielessä :)