keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Happy Bday 2 ME!

Mulla tuli eilen 22 vuotta täyteen. Äiti herätti mut sattumalta just siihen aikaan kun oon tiistai päivänä 22 vuotta sitten syntynyt, klo 10:41. Hassua!
Onneks mulla sattui eilen olemaan vapaa päivä :) Lähdin aamupalan jälkeen Liikuntamyllyyn salille vaihtelun vuoksi. Siellä on kyllä niin hyvä treenata jalkoja kun voi yhdistää aerobista sekä voimaharjottelua ja on ihanan paljon tilaa! 
Treenin jälkeen kävin Aronin kanssa Itiksessä kattoo mulle uutta synttärimekkoo, mut emmä kyllä mitään hirveen erikoista löytänyt. Tuntu siltä et kaikki vaatekaupat oli täynnä vaan jotain fucking neuleita!!! 
Anyways.. treffattiin äitin kanssa ennen kolmea ja lähdettiin lentokentälle...


Ja kukas muu sieltä saapuukaan kun mun ihana pikkuveli. Marcel tuli jenkeistä jouluks kotiin ja toi mulle lahjaks mun lemppari sipsejä aaahhh he's the best! <3
Olipas kiva päivä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

myöhäiset synttärionnittelut! :) tää blogi <3

Pensamiento kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää päivän myöhässä kaunokainen <3