tiistai 14. tammikuuta 2014

Uus vuos uudet kujeet!

Hyvää uutta vuotta 2014! Tiedän, että edellisestä postauksesta on kulunut melkein kuukauden päivät, ihan hirveetä! Pahoittelen hiljaiselostani, tää ei oo ollut mitenkään suunniteltua. Tuntuu ettei oo ollu oikein aikaa omille ajatuksille ja mun elämässä nyt tapahtuu muutenki taas kaikkee ja sit taas ei yhtikäs mitään :D

Koko joulukuu meni oikeestaan bailatessa ja tottakai piti krebaa vielä uutena vuotena Namussa viimeisen kerran ennen puolen vuoden tipatonta!






Otin itelleni haasteeks tänä vuonna sen että oon puol vuotta juomatta "perseitä" ja jos jaksan helposti ton 6kk ni vedän sitten samantien koko vuoden raittiina :) Nyt tuntuu siltä et on kännänny ihan tarpeeks elämänsä aikana ja kyllä sitä kerkee myöhemmin jos siltä tuntuu. Tammikuun oon perinteisesti juomatta tippaakaan, sen jälkeen jos haluun ottaa lasin viiniä sillon tällön ni so be it, MUTTA shotit, lonkerot, siiderit ja kaikki sokeripitoset drinksut mitä voisin vetää litratolkulla saa nyt jäädä kokonaan pois! 

Mun tammikuun piti alkaa hullulla treenillä ja itsekurin palauttamisella, mut siihen tuli pieniä muutoksia syystäkin ;) Oon pitänyt huolen syömisestäni mutta se tuntuu olevan hankalaa koska en saa treenata tällä hetkellä ollenkaan. Menin loppiaisena ottamaan sen tatuoinnin reiteeni, josta oon pitkään haaveillut ja puhunut. Nyt otin sen, mut se ei oo vielä valmis! Joten en aio näyttää sitä vielä. Menee ehkä pari kolme kertaa vielä ennen kun ollaan lähellekkään valmiita, eli se on aika iso ja yksityiskohtainen. Mut siitä ja tekijästä lisää sit myöhemmin ;)

Tanssin suhteen on tullu kans muutoksia, oikeestaan jo syksyllä mut en oo kertonu niistä. Sain 7.lokakuuta fb-viestin arvostetulta ja tunnetulta tanssin opettajalta Sathis Hettithanthrilta, jossa hän pyysi minua intensiivisille hip hop tunneilleen tanssimaan. Nyt oon mukana sekä perustunneilla, että hänen projekteissaan, jotka vie sitten mahdollisesti ihan Sri Lankaan asti! Oon innoissani kyllä tästä!


Halu takaisin opettamaan tanssia on kova ja kyllä mua on pyydettykin takaisin DA:lle, mutta keksin itselleni väliaikaisen ratkaisun, jolla saan pidettyä molemmat työpaikkani sekä opetettua ryhmää. Teen oman junnu pienryhmän jolla ollaan menossa nyt sitten SM-kisoihin toukokuussa 2014 ja vaikka meillä tulee älytön kiire niin oon aivan innoissani siitäkin! :D

Mun piti ottaa vapaata kaikesta, mut näköjään mul on tarve olla kiireessä koko ajan. Nytki korvaan mun vapaapäivät toisella duunilla ja treeneillä. Etin tottakai tässä samassa pikku vilskeessä asuntoa ja pitäs tehdä jotain päätöksiä et meenkö vuokralle, saanko oman vai asumisoikeuskämpän vai saanko yhtään mitään.. whoaaah... -.- 

Mites teidän vuos on alkanut?!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Odotan innolla et laitat taas jotain videoita tanssista? Otatko pienryhmääsi siis vai vanhoja oppilaita vai?
Ja tosi kiva et postasit taas,sul on aina niin kivoja postauksia<3

Dashanti kirjoitti...

Ihanaa et joku venaa :D Otin pienryhmääni mun ensimmäisiä, vakkari-alkeisoppilaita ja tänään oikeestaan valitsin 7. ja viimeisen jäsenen mun ryhmään :) Oon tosi innoissani, koska tää on kuitenkin mun ensimmäinen valmennettava kisaryhmä!!
Tehdään videoita jos ehditään ennen karsintoja, ne on tossa 30.3., aluks joudutaan keskittyy luultavasti vaan niihin. Monet ryhmät alottaa jo syksyllä niin me alotettiin vähän myöhään tää homma :D
Mut toki jos itelläni löytyy ylimäärästä aikaa ni teen mielelläni koreovideon teille :)!