perjantai 21. helmikuuta 2014

Adasha on nyt asunnonomistaja!


Tiistaina 11.2. äiti laitto mulle linkin facebookissa Kiinteistömaailman sivulle, jossa oli asunto myynnissä. Ollaan metsästetty mulle oikeeta kämppää jo pidemmän aikaa, mut äitillä oli tullu hirvee boomi noin viikko-kaks sitten kun käytiin pankissa ja sain suullisen lainapäätöksen. Mä olin jo ihan turta näille linkeille mitä äiti mulle lähetteli ja tuntu et seki oli jo ihan sekasin kaikista asunnoista :D Olin kattonu jo niin montaa kämppää ja tuntu et mikään ei oikein natsaa.. 

Sit näin kuvat Kontulan asunnosta (joo omg itä-helsinki, ehkä meikä idän tyttönä pärjää), 600m metroasemalta, 7. Kerros, parveke, 56m2 kaksio, ihana eteinen, kunto tyydyttävä, isot huoneet, valoisa läpi talon asunto, jossa putkiremppa vasta 2018-2020. Hinta 114 000€!??!?!?! Siinä vaiheessa kun näin kuvan siitä eteisestä, mä olin jo ihan myyty. Totesin mammalle, et ”joo ton mä haluun”!

Mutsi oli menny kattoo asuntoo ja sano et oli ihan mun näkönen kämppä, että mä niin tykkäisin siitä. Sinne oli heti menny muita ihmisiä kattomaan asuntoa, mä kun olin töissä ja menossa salille niin ajattelin et se on jo myyty jollekin, joka on tarjonnut siitä enemmän. Tein Pauliinan kanssa kunnon selkätreenin ja sen jälkeen olin ihan valmis menee kotiin nukkumaan. Pukkarissa tsekkasin luuria niinku aina salin jälkeen ja perinteiseen tapaan äiti oli soittanu molempiin puhelimiin varmaan 70 kertaa ja laittanu pari tekstaria että ”soitaaaaaaa”.

”Onneks olkoon, sä oot nyt asunnonomistaja!”
En osannu yhtään odottaa että oikeesti saisin sen asunnon mistä tykkäsin niin hirveesti, vielä niin että en oo itte nähny koko kämppää livenä! Päästin pari kiljahdustaki Mayor’sin pukkarissa... Mä oon nyt sit virallisen virallisesti aikuinen ja veloissa :) and proud of it! Hahah :D Tänään meen allekirjottaa lainapaperit. Jännää! Kävin ostaa jo valkoset laminaattilattiat Bauhausista lauantaina.. seuraavaks seinämaalit, peilit, hyllyt ja kaikki! UÄÄÄÄHHH IHANAA! <3

Käytiin vähän kiertelemässä ja inspiroitumassa nois sisustusliikkeissä, tässä joitain mahdollisia löytöjä...
Löysin Pinterestistä niin paljon inspiskuvia kämppään!
Onks kellään hajua mistä saisin näin ihania tapetteja tilattua??   


Tänään oon virallisesti asunnonomistaja! IHAN HULLU FIILIS! <3

 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onneksi olkoooon :) paljon kämpänlaittopostauksia sitte!

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa oon niin ilonen sun puolesta!!! :) Mäkin etin tällä hetkellä kämppää ja tiiän millanen prosessi se on :D ekaks on vaikeet löytää mieluinen asunto ja sen jälkee viel sit saada se huhh toivottavasti mäkin löytäisin jonku ihanan :P ja 56neliöö on aika paljon vaan sulle!! Postauksia sitte ja onnee vielä jeeejj<3

Pensamiento kirjoitti...

Aaaaw, oon onnellinen sun puolesta!! Ihanaa!!! Ihania sisustuskuvia, ihana toi kimalle tapetti en kestä!! Sun kämpästä tulee varmasti ihana!! Laita sit heti kuvia, kun on kaikki valmista! Tää neiti muuten muuttaa Helsinkiin muuten 1.3, saa hetkeksi itä-suomi jäädä :)

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos! Todellakin :D
Anonyymi2: Kiitos paljon ja tsemppiä oman kämpän löytämiseen :)! Joo tolla neliömäärällä saa tehtyy jo oikeesti kodin ku ei oo mikää 18m2 koirankoppi kalliosta! Heheh ;)
Pensamiento: Kiiiiiitooooosss!!! Aika harva uskaltaa laittaa glitter seinää omaan kotiin mut toi on niin mun näkönen et mun on vaan pakko tehä se xD! Mun pt sano et oon sinkku lopun ikääni jos sen teen hahaha :DD Tervetuloo HELSINKIIN <3 Toivottavasti törmätään!

Pensamiento kirjoitti...

Toi glitter seinä on niin magee, että senkin uhalla sen laitat, vaikka olisitkin loppuikäs sinkku :D Toivon myös, että törmätään :) <3