lauantai 8. helmikuuta 2014

Avautumisia



Hellurei!
Aika on menny taas niin nopeesti! Hirveesti oon bookannu itelleni kaikkee tekemistä, mut toisaalta I like to keep myself busy. Alotin tosiaan tammikuussa junnu pienryhmän, JunkYard Divas, ja oon niin innoissani viemässä mun tyttöjä SM-kisoihin. Karsinnat on jo 30.3.2014 Helsingin Kulttuuritalolla, joten tervetuloa kattomaan ja kannustamaan mun pikku diivoja! Harmi kun en oo itte kisaamassa tänä vuonna.. Mun duopari Hamzahan muutti Marokkoon, joten ei valitettavasti päästä kisaamaan ainakaan nyt keväällä. Toivottavasti ens vuonna päästäis!


Kisojen lisäksi mulla on suunnitteilla kaks Sri Lankan matkaa ja mulla meinaa räjähtää pää kun pitäis miettiä kaikki lomatoiveet ja toteutukset, lippujen ostot, käyttörahat jne.. Whoah. Kattokaa miten upeen näköstä!
http://www.sunwayholidays.lk/wp-content/uploads/2013/01/Sigiriya-13.jpg

Treenimotivaatio mulla on noussut taas huipulle! Alotin treenaamaan taas Charlesin kanssa ja haluun tällä kertaa (for the last time!) saada pysyviä tuloksia. Ei oo mitään järkee siinä että tiputan painoo ja sit kun yritän treenata omillani ja syödä oikein niin itsekuri pettää ja lihon kaiken takas tuplana. Oon nyt varmaan lihavimmallani mitä oon koskaan ollut. Todella masentavaa. Mähän oon tehny duunia kroppani suhteen aivan turhaan kun oon antanu itteni lihota taas..!! Sillon kun painoa tippu reilusti niin en tainnu itte ymmärtää että olin tyyliin puolet pienempi kuin nyt.. SillonKIN mulla oli lihava olo? Omaan kroppaansa ei varmaan koskaan voi olla täysin tyytyväinen. Mut no worries! Mulla on nyt taas oikeet eväät tavoitteiden saavuttamiseen. I want to, and I’M GOING TO get back in shape!

 
Ps. ihanaa treenaa taas Mayor'sillä!<3


Kerroin teille mun alkoholittomuudesta aikasemmin. Ensinhän ajattelin olla puoli vuotta juomatta ja sitten koko vuoden jos tuntuu siltä. Nyt päätin lopettaa kokonaan! :) Aika monelta frendiltä on tullu ihan uskomattomia reaktioita.. Toiset sanoo ”ketä sä huijaat, etsä siihen pysty”, toiset on ihan shokissa et miten Ada ei muka juo yhtään, toiset tyrkyttää et ota ota nyt tää piristää sua; harvat, mutta onneks jotkut sanoo et ”toihan on tosi hyvä juttu”! Ei musta mitään saarnaajaa tuu, ei missään tapauksessa. Kyl mä tiedän miten kivaa on olla kännissä, mutta mä en vaan enää aio olla – good for me!
Päätin myös että aion ostaa oman asunnon! House Hunting on jo alkanut, pankista oon päätökset saatu ja nyt pitää vaan löytää sopiva koti! Can’t wait.. Ihanaa sit päästä remppaamaan ja tekemään oikeesti oman näköisen kodin ilman mitään rajotuksia! Jos jollain on hyviä kontakteja kiinteistömarkkinoilla niin saa vinkata mulle päin ;)

Tatuointi valmistuu toivottavasti kuun lopussa.. huhhuh tää on pitkä prosessiiiiiiiiii!! Mut oon innoissani tästäkin :D Alunperin halusin tatuoinnin reiteen palkinnoksi itelleni siitä kovasta työstä mitä tein kroppani suhteen. Nyt tää toimii motivaattorina siihen et haluun mun reidet niin tykin näkösiks et mun tatska näyttää kuumalt ;D hahah

Tänään pääsen onneks ihmisten ilmoille kun mennää viettää Capsun synttäreitä. Mun elämä on taas sitä että meen töistä töihin, treeneistä toisiin ja sit kotiin nukkumaan. En nää ketään muuta kun äitiä, Nelsonia, työkavereita ja tanssityyppejä :D Välil tuntuu et mua ryydyttää yhtä paljon ku Nelsonii täs kuvassa hahah. 
Tää toivottaa teille hyvää viikonloppua! 


 

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onnea projekteihin :)

miks halusit päättää ettet enää ikinä juo sen sijaan että oisit vaikka pitänyt sen tipattoman vuoden ja päättänyt sitten jatkosta? vaikka nyt tuntuis ettet halua enää koskaan juoda ni mietin että miks sulle tuntui tärkeältä tehdä siitä ihan se päätös nyt.

Dashanti kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos :)
Päätin etten juo enää ollenkaan koska mun kokosen ihmisen ei kuulu täyttää kehoaan nestemäisillä kaloreilla, ollenkaan. Se ei oo terveellistä mun kropalle ja haluun keskittyy omaan terveyteen. Terveydessä ei oo kyse yhdestä vuodesta vaan koko loppuelämästä ja se vaikutti tähän mun päätökseen. Haluun olla terve aikuinen. Haluun pystyy leikkimään mun lasten kanssa ilman että hengästyn kun nousen ylös sohvalta. Haluun pystyy juoksemaan normaaleja matkoja niin että se ei tunnu missään. Haluun että mun kroppa on puhdas ja toimii 100% teholla. Haluun nopeesti tuloksia treenaamisesta nyt ja ylläpitää ne. Jos mietin jotain fitness naisia niin eihän nekään dokaa, siks suurin osa heistä näyttääkin siltä ja pysyy hyvännäkösinä ;) Tämmösiä asioita tuli mieleen! Kiitos kysymyksestäs. Tää avas munkin ajatuksia lisää :)!

Pensamiento kirjoitti...

Vautsi mitä päätöksiä! Minä ainakin peukutan alkoholittomuuden puolesta, vaikken itse olekaan absolutisti! Mutta oot oikeassa, alkoholilla läträäminen ei kuulu terveelliseen elämään, ja elimistö ei polta rasvaa jopa viikkoon jos alkoholia on nautittu runsaasti, kelaa! Itse olin ennen kun baarihile, nyt koitan pysytellä erossa, ja käydä kerran kuukaudessa "vaan" baarissa ja sillon suon itselleni alkoholia. Eläkä murehdi sitä painoa mitä se nyt on! Oot tehnyt jo sen päätöksen, että nyt alkaa terveellinen elämä, ja se on iso askel jo! Sinä vaikutat tyypiltä, keltä onnistuu mikä vain jos jotain päätät :)

Sri lanka näyttää ihanalta paikalta :)

Tsemppiä elämäntapamuutokseen, minä peukutan ja tsemppaan!

Dashanti kirjoitti...

Ihana kommentti! Kiitos Pensamiento :)
Hyvä veto sultakin toi kerran kuusa juttu ja tsemppiä siihen! Mä suosittelen et monet muutkin tekis vastaavan päätöksen oman hyvinvointinsa kannalta :) kannattaa edes kokeilla!
Tota samaa mäkin ajattelen että kropalla kestää niin kauan polttaa se rasva pois ni eipä tartte siitäkään enää murehtia :)

<3 JUST DO IT

Sofia kirjoitti...

Tsemppiä treenaamiseen! Mulla on aika samanlainen vartalotyyppi joten siinäkin mielessä mielenkiintoista seurata edistymistä. Ootko kuinka pitkä? Mulla pituutta 183 cm.

Mä olen kanssa tällä hetkellä painavimmillani ja nyt ei auta muu kuin kova kuri syömisten ja urheilujen suhteen. Pelkään, että jos tästä vielä lihoisi niin ei takapuoli kohta mahtuisi lentokoneen penkkiin :D. Kerran jo teki tiukkaa, tosin konekin oli tosi pieni mutta silti huh huh :).

Dashanti kirjoitti...

OMG TIEDÄN TON LENTOKONEEN PENKKI FIILIKSEN!!! IHAN KAUHEETA :D!

Kiitos kommentistas! Mulla on pituutta mitattu viimeks yläasteella 182,5cm joten varmaan aika samoissa mitoissa pyöritään ;) Voisin ottaa ihan semmosen skaban itteni kanssa että kesällä aion istua MUKAVASTI lentsikan penkissä prkl :D