tiistai 29. huhtikuuta 2014

Arkihaaste

Alennuttiin Suvin kanssa tekemään arkihaastetta facebookissa ja tajusin etten oo taas käyny blogin puolella pitkään aikaan! Kännykällä päivittäminen on mun mielestä ärsyttävää, joten yritän saada netin himassa toimimaan. 

Kämppä alkaa näyttää kodilta pikkuhiljaa ja toivon mukaan saatais pikkusilaukset ens viikonloppuna suoritettua - saisin sit kuvattuu teille hienon esittelyvideon mun uuden Galaxy S5 avulla ;) 

Shakthi-produktion esitykset meni tosi hienosti viikko sit viikonloppuna ja sain itte ihan mielettömän hyvää palautetta omasta suorituksesta ja esiintymisestä - feels good to be noticed :) Odotan innolla kuvia ja videoita mitkä on sitten joko ammattikuvaajan kuvaamia tai järjestelmäkameralla snapattuja otoksia!

Mä oon pitäny mun junnuille ulkotreenejä kun ilmat on sallinu ja käyny UGGLassa kattoo vähän Salsa meininkejä! Kävin myös alkuviikosta kattoo Allun ja Hennan kanssa The Amazing Spiderman 2 - 3D ja vaikka kyseinen leffa olikin meidän kolmikon viimeinen vaihtoehto, oli se yllättävän hyvä!

Mites teillä meni Vappu? Mulla vähän erilailla kun aikasempina vuosina. Mä menin Karkkilaan Suvin luo, vietin laatuaikaa sen ja sen perheen kanssa, tehtiin Suvin siskoille vähän vappumeikkejä ja lopuks meikattiin itsemme. Mun meikistä tuli aika sick! Ja muistutin vähän Teenage Mutant Ninja Turtlea. Meikä pystytti illalla grillin ihan omin pikku kätösin ja oikeestaan pyhät meni syödessä!

Mitä teille kuuluu?? :)



Ei kommentteja: