perjantai 23. toukokuuta 2014

Introducing JunkYard Divas

Lauantaina 3.5. mun juniori tytöt osallistuivat Show Of The Yeariin Kulttuuritalolla ja ottaen huomioon, että nämä olivat ryhmän ekat kisat tytät sijoittui aika hyvin! 28 ryhmästä 10 otettiin finaaliin ja mun pikku diivat saivat sijan 11. Tää oli hyvä alku ryhmälle ja oon niin ylpee mun likoista! Kattokaa nyt mikä asenne näil on ja ikää vaan 13-15!!!!!



Koitin saada normaalin yhteiskuvan.. 

Sit luovutin :D




Käytiin myös pari kuukautta sitten Streetin SM-karsinnoissa hakee vähä fiilistä, poistaa lavakammoa ja pitää hauskaa! Tässä vähän fiiliksiä SM:eistä:

 
Sandra & Hagar

 
Stella & Noriin

 
Amira & Sonja

Seuraavaa postausta ei tartte kauaa odotella. Kerron vähän mun viime viikonloppuisesta Amsterdamin reissusta ;)

Ei kommentteja: