torstai 11. syyskuuta 2014

My HOME

Hello! Lupasin näyttää teille mun kämppää videolla ja tässä sitä nyt esittelyä nyt ois :) Otin videon aamulla aika väsyneenä but please forgive my mörinä-ääni ja uupunut selostus :D 


Tässä tuore kuva vielä aamulla ja päivän valossa <3

Lähdin oikeestaan suoraan videon jälkeen Melodylle ja sen kanssa aamulenkille. Tehdään tätä aika usein, aina sillon ku työvuorot natsaa - kivempaa kaksin kun yksin! Syödään aamupala yhdessä ja sit yleensä mä säntään hirveessä kiireessä töihin tai treeneihin tai salille ennen töitä tms :)
Ilmanen viikko City Gymillä päätty tänään, mutta varasin sieltä hierojalle ajan ens viikoksi ja mietin siihen saakka että otanko sieltä salikortin vai en. Respan tyttöki sano että "mä oon nähny sut aina Mayor'sissä" niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin koska mä rakastan sitä salia mut kai se vaihtelu virkistää välillä..ehkä :)


Eilen treenasin olkapäät ja ojentajat ja tänään oli jalkapäivä. Kyykkäsin pitkästä aikaa 110kg! :) Ja vielä yksin.. En ois uskaltanu laittaa enempää painoo ilman varmistajaa kun en nytkään ihan ihan alas asti mee. Pelkäsin että kaadun ja kuolen tai jotain. Sit kun maha lähtee tieltä ni pääsee kyykkää ihan uusiin ulottuvuuksiin ;)


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan näkönen kämppä sulla! :) kauan oot asunu nyt tuolla? Ja huhhuh 110kg kyykkäys...sick is all what I can say ;)) great job! Onksulla btw nyt joku tietty ruoka ja treeniohjelma mitä noudatat?

Dashanti kirjoitti...

Kiitos ah I love my home ♡ Tein talo kaupat helmikuussa ja muutin 8.3.sit ollaan remppailtu sitä ja nyt alkaa näyttää jo kodilta :)
Thanks! Gotta get stronger though ;)
Mä treenaan Charlesin eli mun trainerin kanssa ja ruokavalio on myös hänen laatima. Noi superfoodit on mun omia testailuja kun kävin semmosessa Wellness Coach valmennuksessa :)