keskiviikko 15. lokakuuta 2014

XXL

Mä kävin toissa päivänä ensimmäistä kertaa uudessa Suomen suurimassa urheiluliikkeessä XXL:ssä
(Sports and Outdoor) ja siis AMEN mikä kauppa! Voisin viettää tuolla päiviä..


Menin etsimään skeptisenä uusia treenihousuja ja pyysin myyjältä isoimmat ja jättimäisimmät koot mitä heillä on. Ajattelin että lähden kaupasta tyhjin käsin kun maksimi koko oli melkeen kaikissa xl tai korkeintaan ison palkkarikasan kera, mutta mä löysinkin ihanan, pirteen ja auttavaisen myyjän avulla kolmet treenitrikoot joihin oon ihan lovena, yhen treenipaidan, sekä palkkareita. Varmasti ois löytyny paljon muutakin mutta budjetin puolesta täytyy odottaa jouluun ;)

En voi uskoo että mulla on kahdet Adidaksen treenihousut ja yhet Niket. Niiku merkkijuttuja - kääk! Siistii

Spo Tight Laces
 Filament Tight, naisten treenitrikoot
Spo Tight Laces
SPO Laces Tight, naisten urheilutrikoot 
Ens palkasta haluun nää vihreet! 

 


Uskon siihen psykologiseen ajattelutapaan - when you look good, you feel good - ja oon huomannu että en oo ostanu uusia treenikuteita varmaan yli puoleen vuoteen.. Ei ihmekkään etten oo pystyny kattoo itteeni edes peiliin salilla..
Suosittelen XXL:llää kaikille urheilijoille! Especially to those who haven't felt food about themselves in a little while! You should pamper yourself once in a while! ;*

Ei kommentteja: