maanantai 2. helmikuuta 2015

Pick it up!

Heippatirallaa paugerot!

Tässä on viuhahtanu jo muutama kuukausi siitä ku oon viimeks tänne postaillut! 
Blogielämään ei ollut juuri yhtään aikaa, ei kuvien ottamiseen, saati ajatusten purkamiseen. 
Mun elämässä on tapahtunut aika paljon kaikkea, sekä positiivista että negatiivista. 
Jotenkin tuntuu että mikään ei kuitenkaan ole ollut postauksen tai kirjoittamisen arvoinen. 
Tosi outoa. Ei oo aikasemmin tämmöstä fiilistä ollut. 
Ennen postailin aina siitä mikä tuntu hyvältä sillä hetkellä, with no regrets. Oon varmaan alkanut ajattelemaan liikaa :D?

Mutta joo..
Syksyllä alotettiin Hamzan kanssa ikioma uusi Hip Hop Muodostelmaryhmä SHAMELESS. Meillä on aivan ihana ryhmä ja oon ihan innoissani tulevista SM kisoista, vaikka en sinänsä itse ole kisaamassa. Ollaan treenattu melko intensiivisesti ja oon huomannut että vajaa parinkymmenen tanssijan ryhmä vetäminen vie paljon vapaa-aikaa. Oon ilonen siitä että oon taas tanssipiireissä mukana ihan omalla jutulla ;)





Oon myöskin ollut mukana Roosa Coco Ahmadin uudessa projektissa, Random Lifessa. Meillä oli just eilen kuvaukset Myrtsin skedehallissa ja video julkastaan parin viikon päästä! Tässä vähän otoksia sieltä:






Ainiiin! Ja olinhan mä tossan joulukuun puolella toisessa musavideoprojektissa mukana! 
Mun ystävän, Joonaksen, aka Dilemman "Kun Se Tuntuu" videolta löytyy mun tekemä koreografia ja meidän tanssijoiden setti. Check it out!




Joulukuuhun mahtu muutenkin aika paljon kaikkee; mul oli synttärit joita en viettänyt ihmeellisemmin, jouluaaton olin mun pikkuveljen kanssa ekaa kertaa kahdestaan, joulupyhät olinki Suvin luona Karkkilassa ja sitten tulikin jo uusivuosi, jolloin tuli tasan vuosi täyteen siitä kun lopetin dokaamisen! Voin sanoo että ei oo yhtään ikävä! En ois ikinä uskonu lopettavani kokonaan, mutta nyt en taas osaa ajatella itseäni kännissä. Sinänsä onneks tuli alotettua ryyppäämiset jne melko aikasessa iässä, nyt ne on ollutta, mennyttä ja läpikäytyä hommaa! Better off without it..
Tässä oli nyt vähän kuulumisia ens alkuun, jatkan taas pian! <3


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

postaile taas enemmäään <3

Dashanti kirjoitti...

ihanaa että joku on vielä siellääääää! :DD<3

Anonyymi kirjoitti...

Täällä ollaan edelleen, mäkin kaipaan lisää postauksia!