maanantai 4. toukokuuta 2015

happy and stressed

Heippa murmelit!

Taas on melkein kuukauden päivät vierähtäny edellisestä postauksesta.. En tiedä miten aina jää niin vähän aikaa itselleen tärkeille asioille!
Mun mieliala vaihtelee tällä hetkellä nollasta sataan ja veikkaan et siihen vaikuttaa helvetin paljon se että SM kisat on alle kahden viikon päästä ja oon menossa ensimmäistä kertaa omalla ryhmällä Muodostelmaan. Street SM 2015 kisat järkätään Jyväskylässä 16.-17.5. et jos joku joutaa ni sinne vaan kannustamaan meijän SHAMELESS-ryhmää ;)


Joku aika sitten vietettiin Karimin ja Dinan tupareita Myrtsissä, vaikka iltaan mahtu mukaan paljon draamaa jotka muistutti mua liian paljon teiniajoilta, oli silti ihanaa olla vanhalla hyvällä kaveriporukalla joraamassa! Tärkeintä ehkä se, että muistaa sen miten ikävä on ollut vanhoja frendejä keiden kanssa ei ehkä soittele niin paljoo enää :)



Aamulla oli kivaa kun Dina tekas mulle aamupalaks pikkasen kärähtäneen omeletin, thanks hei ajatus on tärkein! Pikku Danny-kissa nukku istualteen, mikä söppänä :D


Sit treenijuttuja..
Oon alottanu treennaa uuden trainerin kans 2 kuukautta sitten. Oon huomannu aika paljon muutoksia mun kropassa, mutta mun paino ei meinaa millään laskea. Se on mun oma syy ja oon ihan helvetin turhautunut asiasta.. Mun treeniohjelma ei oo mikään perus matti meikäläisen tunnin salitreeni, se on ihan eri tavalla rankkaa kun mihin oon tottunut ja tuntuu, että mä ensinnäkin asun siellä Fitness24Sevenillä, välillä oon siellä aamuin ja illoin, teen ihan sikana töitä tän eteen ja sit jossain vaiheessa kun alkaa menee hyvin ni mä sallin itelleni asioita jotka ei mun ruokavalioon kuulu - yhtäkkiä paino nouseekin taas takas siihen mistä lähdettiin. Sen jälkeen alkaa "ikuinen noidankehä", josta en meinaa millään päästä pois. Mä rankaisen itteeni syömällä lisää paskaa, siitä saan hyvän fiiiliksen hetkeks, sit sen hetken jälkeen masennun totaalisesti siitä että kaivan itelleni kuoppaa ja sit syön lisää siihen paskaan oloon ja siitä alkaa ikäänkuin ympyrä uudestaan. Treenaamista en jätä väliin juuri ikinä. Syöminen on vaan niin saakelin iso ongelma.
Tähän asiaan liittyen kysymys.. Netti on nykyään täynnä fitness-blogeja, ruokapäiväkirjoja, treenipäiväkirjoja - you name it. Kiinnostaisko teitä alkaa seuraamaan jotain tämmöstä treeniin ja ruokaan liittyvää blogia jos tekisin sellasen erikseen? Ollaan erään ystäväni kanssa puhuttu siitä aika paljon, mut ei vaan oikeen olla saatu vielä alkua pidemmälle ;)
Mut joo nytpä on tostaki asiasta avauduttu.. mennään eteenpäin. Pakko vaan jaksaa tsemppaa prkl!



Olin viime viikolla yksissä jännissä kuvauksissa.. Ekaa kertaa olin mukana jonain muunakin kuin tanssijana.. En tiedä yhtään miten mulla meni ja mua vähän kauhistuttaa oman osan lopputulos ja kuvakulma mut pitää vaan luottaa ohjaajaan ja kuvaajaan jotka sano et "näyttää helvetin hyvältä" :D




Mites teillä meni Vappu?


Mä olin viettää kahen duunikamun Lauran ja Emilian kanssa tyttöjen hengailu/saunailtaa Espoossa. Tehtiin ite vappumunkkeja, kana-vuohenjuusto saldee ja parmesan-pesto-kesäkurpitsakiekkoja nami nami! Oli niin gourmet ruokaa pitkästä aikaa et huhhuh! Ainii ja mä hankin selfie-stickin ;D








Sonera Pirkot edustaa


Suvi tuli viikonlopuks mun luo hengailee ja oli kyl niin rentouttavaa vaan olla himassa, kattoo Netflixii, hengaa mun katolla, shoppailla ja nauttii säästä! Sunnuntaina käytin jopa tota mun uutta takkia :) Ja vitsi, miten on niin että shoppailu saa naisen niin iloseks!?!? Mä ostin H&Mstä uudet kukkalökäpöksyt, miesten t-paidan ja kesäks rantamekon ja sain vielä ostoksista -20%. Ku lähin kotiin olin ihan onnen kukkuloilla! :D


Kuvien perusteella en nyt kovinkaan stressaantuneelta vaikuta mut ehkä ihan hyvä vaan! 
Kyllä kaikki tästä :)))))

Ei kommentteja: